Допомога сім’ям загиблих гірників
Учора Урядова комісія з розслідування причин аварії на шахті ім. Засядька під головуванням Олега Дубини проводила зустрічі з сім’ями загиблих гірників. Кожна сім’я, за словами начальника управління Фонду соціального страхування від нещасних випадків і профзахворювань у Донецькій області Віталія Крота, отримає одноразову грошову допомогу від 47 до 153 тис. гривень — залежно від кількості непрацездатних членів родини і середньомісячного заробітку загиблого. Загальна сума одноразової допомоги становить 1 млн. 752 тис. 933 грн. Фондом також здійснюватимуться щомісячні виплати всім непрацездатним членам сімей, кожній з них уже виділено кошти (по 2739 грн.) на похорони. Наймолодшому із загиблих 21 рік, найстаршому — 53 роки. Без батьків залишилося 22 дитини, з них 16 — неповнолітні. У сім’ї одного з гірників склалася особливо важка ситуація — без годувальника залишилися дев’ятирічна дочка, дружина-інвалід 2-ї групи і старі батьки.
Начальника «вибухових робіт» арештували
Місцевий суд Київського району міста Донецька дав санкцію на арешт начальника ділянки вибухових робіт шахти імені Засядька Миколи Глушка, раніше затриманого прокуратурою Донецької області. М. Глушка обвинувачують за статтею 272 ч.2 Кримінального кодексу України — порушення правил безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що спричинило загибель людей, повідомили учора «Дню» у прес-центрі Генеральної прокуратури України. Нагадаємо, 31 липня внаслідок вибуху на шахті ім. Засядька загинули 20 осіб. У момент трагедії в шахті проводилися буровибухові роботи.
Народний депутат викликає на діалог мера Києва. У прямому ефірі
Голова правління Українського фонду миру, народний депутат України Леонід Чорновецький викликає на відкритий діалог у прямому ефірі телеканалу «TV-Табачук» главу Київської міської державної адміністрації Олександра Омельченка. Про це «Дню» повідомила прес-секретар народного депутата Тетяна Сальникова. Спонукальним мотивом для подібної пропозиції стала явна байдужість міської і місцевої влади до долі людей незахищених верств суспільства, головне завдання передачі — знайти шляхи вирішення проблем інвалідів, пенсіонерів, малозабезпечених та багатодітних сімей. Своє звернення Л. Чорновецький прокоментував так: «Після численних депутатських звернень до глави Київміськадміністрації вирішив викликати його на особистий діалог про проблеми бідних нужденних людей. Зараз я хочу викликати його на такий діалог публічно, підключити до розмови мільйони телеглядачів». Як сказала «Дню» прес-секретар, за попередньою домовленістю з керівництвом телеканалу ця зустріч може відбутися у вечірній передачі «Віч-на-віч», при цьому Л. Чорновецький дебютує в ролі ведучого. Поки відповіді на свою пропозицію народний депутат не отримав. Про те, чи дасть свою згоду на участь у передачі мер Києва, а також про дату можливого ефіру «День» обов’язково поінформує своїх читачів, повідомляє Діана БАЗИЛЯК, «День»
Дніпропетровці запустили трамвай-ресторан
Уже не перший рік у центрі Дніпропетровська по рейках бігають екскурсійні ретро-трамвайчики кінця XIX століття, сидячи в яких можна не тільки милуватися архітектурними пам’ятками міста, але й у спекотний літній день просто проїхатися на відкритій площадці «з вітерцем». «А чому б не з пивом?» — поставили запитання у міському підприємстві «Дніпроелектротранс» і, підремонтувавши старий рухомий склад, запропонували дніпропетровцям новий вид послуг — вагон-ресторан на трамвайних колесах. Вхід до такого ресторану коштує п’ять гривень. До послуг відвідувачів пропонують широкий асортимент спиртних напоїв і закусок за «божими» цінами, а також відеомагнітофон і музичний центр. Обслуговувати пасажирів будуть ніхто інші як... колишні кондуктори, які перекваліфікувалися на барменів та офіціантів. Iз цього приводу самі трамвайники пояснюють, що людина, яка пропрацювала у трамваї хоч би кілька місяців, набуває стійкості проти качки не гірше, ніж у моряка. Є у ресторана на колесах і ще одна незаперечна перевага — добряче відпочилий пасажир може розраховувати мало чи не на «доставку додому». Однак зупинятися на досягнутому дніпропетровські трамвайники не збираються. У «Дніпроелектротрансі» всерйоз думають про подальше розширення сфери послуг і запуск уже не пасажирських, а вантажних трамваїв — для перевезення різного багажу, домашнього начиння чи навіть меблів, повідомляє Вадим РИЖКОВ, «День».
Серед «злісних боржників» — пільговики та… силовики
Прес-служба Черкаської обласної дирекції ВАТ «Укртелеком» обнародувала інформацію про тих, хто найбільше заборгував за телефонні розмови. Нікого не здивувала низька платоспроможність пільгових категорій населення (їхній борг складає 5 млн. 804 тис. грн.). Утім, і ці люди (переважно, пенсіонери, інваліди, ветерани) мусили б навчитися розраховувати свої витрати і залишати частку коштів на сплату за телефон, — хоча б для того, щоб у разі нагальної необхідності викликати «швидку» тощо. А ось боржник №2 «збудив спокій» пересічних громадян. Це — Управління Міністерства внутрішніх справ у Черкаській області, а простіше — міліція. Її борг у п’ять разів менший — 1 млн. 85 тис. грн., — проте, як повідомив «Дневі» керівник прес-служби Черкаської дирекції ВАТ «Укртелеком» Степан Вінярський, за ці гроші, скажімо, можна було б закупити й установити в селах краю п’ять сучасних АТС, що дало б змогу забезпечити цифровим зв’язком більше 2,5 тис. абонентів. Усього дебіторська заборгованість по Черкаському телекому складає близько 16 млн. грн. До речі, в «боргових лідерах», крім міліції, значаться й інші «силовики» — об’єкти Міноборони, Прокуратура області та Управління юстиції — тобто ті структури, які не тільки мають бути самі взірцем дисциплінованості й законослухняності, а й показувати приклад іншим. Виходить же навпаки, повідомляє Євген БРУСЛИНОВСЬКИЙ, Черкаська область.
Розвантажується перший танкер для нафтопроводу Одеса—Броди
Вчора почалося розвантаження танкера з 30 тисячами тонн каспійської нафти, який прибув на термінал «Південний» під Одесою із Новоросійська. Нафта, куплена ВАТ «Укртранснафта» у компанії ShevronTexaco, призначена для запуску терміналу «Південний» і робочих випробувань його морських споруджень. Нагадаємо, що нафтотермінал повинен стати одним із компонентів української частини Євроазіатського нафтотранспортного коридору.