Україна та Свiтовий банк будуть співпрацювати згідно з чітким графіком
Відновлення «тісної співпраці» Свiтового банку з урядом України допоможе політичній та економічній стабілізації в українському суспільстві, вважає Президент України Леонід Кучма. Про це повідомив учора прес-секретар глави держави Олександр Мартиненко. За словами прес-секретаря, в ході зустрічі Л.Кучми з президентом Свiтового банку Джеймсом Вульфенсоном, сторони домовилися про підготовку чіткого графіка співпраці Свiтового банку з урядом України, який визначає перелік основних проектів, що будуть реалізовуватися. Л.Кучма підкреслив, що візит голови Свiтового банку — «хороший знак» для України. У зв’язку з цим він висловив надію на поновлення співпраці з СБ та іншими міжнародними фінансовими організаціями. Президент також висловив зацікавленість у залученні до України стратегічних інвесторів не лише з Росії, але й з Європи та США, інформує Інтерфакс-Україна. У ході зустрічі Д.Вульфенсон виявив готовність СБ сприяти інформатизації українського суспільства, зокрема модернізації інформаційних технологій. Він також заявив про готовність банку надати допомогу Україні в розв’язанні проблеми СНIДу.
У Греції затримано український літак
Літак української авіакомпанії «Аеросвіт» затримано у грецькому аеропорту «Салоніки» в четвер на основі рішення суду щодо позову про виплату компенсацій одній із сімей, яка втратила родичів у катастрофі літака ЯК-42 у грудні 1997 року. В судовому рішенні, однак, мова йде не про арешт, а про тимчасову затримку повітряного судна до засідання суду стосовно цього позову, наміченого на 21 листопада цього року, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на посольство України в Греції. Посольство вживає дії юридичного характеру, щоб домогтися дострокового звільнення повітряного судна. Літак виконував рейс «Салоніки — Київ». Нагадаємо, що 17 грудня 1997 року в районі Салонік розбився пасажирський літак Як-42, який компанія «Аеросвіт» на час цього польоту взяла в оренду в «Авіаліній України». 70 чоловік, які перебували на борту, загинули, у тому числі 25 громадян України, 34 громадяни Греції, 1 громадянин ФРН, 2 громадяни Польщі та 8 членів екіпажу.
Дунай стане повністю судноплавним до 2005 року
Судноплавство по українській частині дельти Дунаю планується відновити у повному обсязі до 2005 року, повідомило агентству Інтерфакс-Україна інформоване джерело в Мінтрансі України. Протягом 2001-2002 років намічено відновити судноплавство з мінімальними витратами за рахунок коштів підприємств водного транспорту, а на наступному етапі, у 2002-2005 роках, передбачається кардинально вирішити проблему судноплавства в дельті Дунаю, побудувавши сучасний канал, що відповідає світовим стандартам, який буде працювати за принципом самоокупності. Згідно з інформацією джерела, українська частина дельти Дунаю (Килійське гирло) несудноплавна з 1995 року через річкові намули. Українським суднам, що прямують у Дунай, доводиться користуватися румунською частиною дельти (Георгієвським гирлом), що подовжує шлях і призводить до додаткових витрат ($2-10 тис. з судна в залежності від дедвейту). Різними проектантами розроблені п’ять проектів забезпечення судноплавства по українській частині дельти Дунаю. Найближчим часом Мінтранс повинен вибрати один із них для реалізації та вирішити питання фінансування будівництва каналу за умови відсутності на це бюджетних коштів.