Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / УКРАЇНА

21 липня, 2007 - 00:00

Страшний відпочинок

Чому автобус на трасі Сімферополь — Алушта врізався у бетонну стіну? Не встигли українці отямитися від техногенної катастрофи у Львівській області, як трапилася нова біда у Криму. Нагадаємо, увечері 18 липня в Алуштинському регіоні потрапив в аварію автобус з пасажирами... «Замовний автобус рухався за маршрутом «Чернігів — Умань — Ялта». Відомо, що він не вперше перетинав Ангарський перевал і спускався до Алушти, — повідомили в МНС АР Криму. — За попередньою інформацією, через відмову гальм автобус не вписався в поворот і на високій швидкості правою стороною «притерся» до кам’яної захисної стіни. Вона буквально здерла обшивку автобуса разом з пасажирами. Декілька чоловік випали з автобуса на ходу»

За інформацією МНС, всього в автобусі перебувало 54 чоловік (зокрема двоє водіїв). На жаль, сім чоловік загинуло на місці аварії, а більше сорока дістали травми різних ступенів. Це переважно жителі Умані й області. Зараз у реанімаційному відділенні перебувають п’ятеро потерпілих, двоє з них у надзвичайно важкому стані. Однак лікарі не втрачають надії і борються за їхні життя. Дуже прикро, що жахлива катастрофа не пощадила і дітей: одинадцятьох юних відпочивальників довелося госпіталізувати.

За інформацією Секретаріату уповноваженого з прав людини, є кілька причин цієї аварії. Перша полягає в тому, що водії недостатньо знають особливості та труднощі найбільш високогірної у Європі тролейбусної траси Сімферополь-Ялта. Зрештою, багато з них не дотримуються правил дорожнього руху. По-друге, автобус зовсім не був готовий для руху по такій трасі, бо не обладнаний навіть гірським гальмом. Крім того постраждалі зазначають, що автобус протягом поїздки разів чотири-п’ять зупинявся через поломки.

Змушує насторожитись і те, що організатор поїздки не подбав про елементарні речі. Адже на момент аварії не існувало не тільки списку пасажирів з їхніми адресами та іншими даними, а й адрес домівок, де вони мали зупинитися. По-третє, трагедія трапилася на тому ж самому місці, де менш як три роки тому була ще одна жахлива аварія. Тоді загинули 17 осіб. І хоч за цей час на крутому узвозі було побудовано бетонну опорну стіну, та чи є гарантія, що подібного лиха не трапиться? Коли відмовлять гальма — ніщо не допоможе. Інна ФІЛІПЕНКО

Донецьк висилає гуманітарну допомогу Львівщині

Із Донецької області в п’ятницю вирушить вантажний автомобіль із 15 тоннами мінеральної води й медичними препаратами (сорбентами) для постраждалих від аварії у Львівській області. Таке рішення прийняла Донецька обласна рада у відповідь на звернення голови сільської ради села Ожидів Олександри Шах, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу облради. Крім того, як повідомляє прес-служба Донецької обласної державної адміністрації, область готова прийняти 50 дітей із районів, потерпілих від аварії у Львівській області, для оздоровлення на базі в місті Святогорську. «Вже з 8 серпня малюки з Львівщини можуть отримати належну медичну й психологічну допомогу в дитячому оздоровчому центрі», — зазначається в телеграмі голови Донецької обладміністрації Володимира Логвіненка на ім’я голови Львівської обладміністрації Петра Олійника.

Парк Вічної слави може... сповзти

Як інформує прес-служба Київської міської державної адміністрації, у рамках Програми соціально-економічного й культурного розвитку Києва визначені дев’ять зсувонебезпечних зон і розроблені протизсувні заходи, повідомляє Інтерфакс-Україна. За словами начальника Головного управління з питань надзвичайних ситуацій Віталія Пшеничного, до цього списку потрапили схили парку Вічної слави. Щоб не допустити руйнування схилів і обеліска, міська влада доручила відповідним службам перевірити роботу дренажних систем і відремонтувати поверхневі стоки. Для попередження зсувів, фахівці працюють також у житлових районах столиці, зокрема, на схилах біля будинків на вул. адмірала Ушакова, вул. Корчеватській, вул. Нижньоюрківській. Для недопущення зсувів із міського бюджету виділені відповідні кошти. Розробляється також проект зміцнення дніпровських пагорбів біля Пішохідного мосту. Крім будівництва спеціальних конструкцій, там планують побудувати каскадні підпірні стіни, пішохідні доріжки й посадити нові дерева та кущі.

У Польщі українські волонтери впорядковують українські кладовища

У Польщі українські волонтери впорядковують українські кладовища в рамках акції «Пам’ять без кордонів-2007». Молодіжна акція «Пам’ять без кордонів-2007» проводиться п’ятий рік поспіль. Нинішнього року вона проходить на території Холмщини (Люблінське воєводство), повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу громадської молодіжної організації «Національний альянс». Українська делегація з 20 молодих людей впорядкує шість кладовищ своїх земляків у Польщі. В програмі беруть участь члени і прихильники «Національного альянсу» з різних українських міст України — Києва, Черкас, Полтави, Одеси, Львова та Луцька. Захід проходить за фінансової підтримки управління у справах молоді і спорту Волинської облдержадміністрації і мера міста Луцька Богдана Шиби. З польського боку акцію підтримують Люблінсько-Холмська єпархія Польської православної церкви і товариство українців в Любліні. Акція триватиме до 25 липня.

Газета: 
Рубрика: