Україна звернеться до Глобального фонду боротьби зі СНІДом
Національна координаційна рада з питань запобігання поширенню ВІЛ/СНІД схвалила проект заявки України до Глобального фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, повідомляє Інтерфакс-Україна. Як повідомила в понеділок прес-служба Міністерства охорони здоров’я, заявка України направлена на профілактику поширення ВІЛ/СНІД, лікування, надання догляду й підтримки хворим та інфікованим, а також вразливим групам населення. Заявку й пакет документів планують передати до Глобального фонду в четвер, 3 серпня. Окрім того, інформуючи відносно стану проекту Всесвітнього банку з програм, пов’язаних з проблемами туберкульозу та ВІЛ/СНІДу, фінансування якого було тимчасово припинено 12 квітня поточного року, міністр охорони здоров’я Юрій Поляченко повідомив, що майже всі вимоги, висунені ним, виконано. «На сьогоднішній день у нас є оптимістичний прогноз щодо часткового поновлення можливості використання коштів позики», — сказав він.
У Чернігові смітити стане дорого
Чернігів стає найдорожчим в Україні для тих, хто любить смітити. З 1 вересня за недопалок, кинутий на тротуар, прийдеться викласти 500 гривень, за паркування на газоні — 700, за поламану лавку — 900. Ловити порушників будуть двірники, одержуючи за це половину суми штрафу. Міська влада підкреслює, що нові правила вводять не заради наживи, а заради порядку. Аналогічні порядки варто було б ввести й у столиці, доходи двірників зросли б у сотні разів. Очистити вулиці і навести порядок у місті допоможуть штрафи. Чернігівські депутати вводять нові правила благоустрою. Традиційні штрафи — 17 гривень — не лякають. Тому порушників змусять компенсувати збитки, які вони заподіюють комунальним службам. Поставивши автомобіль на газон, водій заплатить 700 гривень. За поламану лавку хуліганів оштрафують на 900 гривень. Наклеєне на стовпі оголошення буде коштувати порушникові півтисячі гривень. Стільки ж прийдеться заплатити за недопалок, який пролетів повз урну? У прокуратурі запевняють: нові правила цілком законні. Правда, відшкодовувати збиток порушники будуть тільки через суд. Половину суми дадуть двірнику, який спіймав порушника. Тому для збільшення повноважень їх будуть залучати до добровільної народної дружини. А заробляти Чернігів буде іншим способом. Використання зображень вулиць і пам’ятників міста в рекламі депутати зробили платним. ua.korrespondent.net з посиланням на obkom.net.ua
«Ралі Галіція» завершилися скандалом
Скандально завершилися змагання Четвертого етапу Чемпіонату України з ралі «Галіція». По завершенні змагань було подано аж шість протестів на невідповідність автомобілів техумовам. Заплативши (за правилами Регламенту) по дві і півтисячі євро за кожен з протестів, конкуруючі команди змусили техніків розбирати двигуни команд-учасниць. Під розбірку, що відурочила церемонію нагородження на сім годин, потрапили чотири кращих за підсумками ралі автомобіля у найпрестижнішому класі N4 (об’єм двигуна до 3500 сантиметрів кубічних). В тому числі, й міжнародний екіпаж екс-чемпіонів Польщі. Актуальний чемпіон України Андрій Александров не завершив гонку через технічні неполадки свого Subaru. Поки Колегія суддівських комісарів робить відповідні висновки, за попередніми результатами переміг київський екіпаж Олександр Салюк-молодший — Олександр Горбік (команда «MacCoffe Rally Team»), другі — дніпродзержинський екіпаж Валерій Розумовський — Ігор Султанов («Фокстрот Ралі Тім»), треті — Володимир Петренко— Гліб Загорій з столичної «ACE Racing». Поза п’єдесталом на четвертому місці в найпрестижнішому класі авто опинилися поляки Томаш Чопик—Лукаш Вронський «ACE Racing». Вперше у Львові не відбулася церемонія урочистого нагородження учасників етапу Чемпіонату. Гонщики-лідери її проігнорували: львів’яни не побачили ні вручення кубків на подіумі, ні традиційних бризг шампанського... Змагання проходили путівцями поруч сіл Тростянець, Глуховець, Бродки, Красів, Поляна, Вибранівка, Ілів, Сільське та м. Розділ. Львівське ралі — найстаріше в історії не лише українського автоспорту. Ралі «Карпати» були в обіймі «трьохетапного» Чемпіонату СРСР, що відбувся в далекому вже 1958 році, а у ралійному календарі Чемпіонату України — з 1997-го. У 2003-му році ініціатори з Галицького автомобільного клубу вперше в історії етапу проклали трасу гравійними путівцями райцентру Миколаїв, що в 40 кілометрах від Львова. Відтоді траса «Галіція» вважається однією з найкрасивіших, найшвидших та найбільш складних в Україні. Минулоріч стартувало 27 екіпажів, а фінішувало лише 19.