Учора в метробудівців було маленьке свято: вони зістикували лінії метро на житловий масив «Теремки» зі станцією «Деміївська».
Кияни, які живуть у Голосіївському районі, з великим нетерпінням чекають моменту, коли закінчиться будівництво нової лінії метро. Щодня у годину пік на станції «Либідська» виникають живі затори і, щоб дістатися ескалатора, треба витратити щонайменше п’ятнадцять хвилин. Побудувати нові станції метро в напрямку до житлового масиву «Теремки» планувала не одна міська влада. Але протягом 25 років усі проекти відхиляли через складну геологічну ситуацію: в цьому районі дуже близько до поверхні розташовані ґрунтові води. «Треба було заморожувати ґрунт, а це небезпечно для екології», — розказує голова правління «Київметробуду» Володимир Петренко.
Зараз з’явилася нова техніка, і з лихом пополам, зупинками, аваріями, відсутністю фінансування та багато чого іншого, будівництво метро повільно просувається до переможного завершення. Уже до 2008 року планують відкрити першу пускову ділянку з трьох станцій метро: «Деміївської», «Голосіївської» та «Васильківської». Потім почнуться роботи у бік Виставкового центру й Теремків.
Перша пускова ділянка завдовжки чотири кілометри. Протягом місяця метробудівці проходять приблизно 100-150 метрів. Кажуть, що й у вихідні доводиться працювати. «У Києві будувати метро важко, як ніде», — розмірковує Володимир Петренко. Річ у тому, що на Московській площі і без того напружений рух, а для будівництва довелося перекрити частину проїжджої траси. До речі, коли лінія метро дійде до Васильківської, вулицю повністю перекриють. Однак метробудівці пообіцяли, що знайдуть найоптимальніше вирішення цієї проблеми, і заторів не буде.
До речі, під час зістикування Володимир Петренко сказав, що проїзд у київському метро все ж таки подорожчає. Однак коли і на скільки — не уточнив. «Якби моя воля, я вже зараз підвищив би вартість проїзду щонайменше до гривні», — сказав В. Петренко.