На відміну від мешканців інших міст України, лучани давно забули про перебої з теплом узимку та гарячої води — влітку. Ось і цього року профілактичний ремонт мереж теплопостачання триватиме строго десять днів. Директор «Луцьктепла» Анатолій Лучко вважає, що його працівникам цього терміну цілком достатньо, а незабаром на підприємстві запровадять нові технології, тоді подачу гарячої води взагалі не припинятимуть. За даними всеукраїнського часопису «Аспекти самоврядування», лише в Києві та Луцьку гаряча вода є цілодобово й цілорічно. 20 відсотків міст мають її лише в опалювальний сезон, а ще чверть міст взагалі отримує її за графіком погодинно.
Мешканці «столичного» міста Волині ще з 1999 року стовідсотково оплачують послуги комунальників: відтоді міська влада привела вартість тарифів у відповідність до реальної вартості послуг. Але Луцьк першим в Україні запровадив і диференційовані тарифи на оплату за утримання житла залежно від його комфортності. Адже одна справа мешкати в «древній» хатині, інша — в «хрущобі», що дихає на ладан, і ще інша — у новій багатоповерхівці... Міський голова Антон Кривицький вважає неправильним «тримати» тарифи, а тоді різко підвищувати їх у кільканадцять разів. Але мешканці знають, які роботи зобов’язана виконати житлово-експлуатаційна контора в межах діючого тарифу. Торік у Луцьку відбулася всеукраїнська нарада з благоустрою, адже місто не один раз виходило переможцем конкурсів із благоустрою у своїй категорії. Нині влада переймається вже не кількістю наданих послуг (холодна й гаряча вода та тепло — є), а їхньою якістю. Оскільки водопровідні труби в місті прокладено ще «за тих часів», підприємство «Луцькводоканал» турбують часті прориви. Проблему думають вирішити з отриманням німецького обладнання, котре при пошуку витоку води дає похибку на лічені сантиметри. Тобто менше ритимуть дороги й тротуари...