Він показує Львів без прикрас, парадної мішури, а таким, яким його побачив, представивши свої роботи на виставці «Львівське» в київській галереї «Камера».
Пітерський фотограф Олександр Петросян через свій пильний фотооб’єктив вихвачує парадоксальні, контрастні, багатопланові й несподівані кадри. Синьо-жовтий стяг поруч із величезним хрестом — символи українського православного міста; веселе весілля — на вузькій вуличці майже стикається з черницями... Ось шляхетна львівська пані не знає, куди поставити ніжку на високому підборі, адже всюди брудне місиво, що утворилося після дощу на перекопаній вулиці, або ще одна робота — на передньому плані таксист, капелюх якого зливається з куполом храму, що відбивається у віконці автомобіля; а ось дівчинка, що скаче по автопокришках, укопаних у землю, вона схожа на метелика, що порхає з квітки на квітку. Її знято на тлі двох пані похилого віку — немов нагадування, що й вони були колись юними...
На жаль, сам фотохудожник не зміг приїхати на відкриття виставки, яка працюватиме до 12 березня. Знімки Олександра Петросяна представив директор галереї «Камера» Ігор Гайдай. Він розповів, що жанр «стріт-фото», в якому працює Петросян, існує досить давно — ще з післявоєнних часів. Воно змусило багатьох фотографів, залишивши затишні салони, вийти на вулиці. Раніше це були лише чорно-білі фотографії. Але зараз цей напрям розвивається далі — в кольорі. Ігор Гайдай висловив надію, що виставка Петросяна зможе стати камертоном для молодих київських фотографів.
— Я особисто мало знайомий з Олександром, — зізнався І. Гайдай «Дню». — Уперше побачив його пітерські фотографії у наших спільних друзів і відразу зрозумів, що Петросян є неординарним фотографом. Ідея організувати його виставку в Києві в мене виникла давно, адже його роботи цікаві своєю багатоплановістю, великою кількістю сюжетів на одному знімку, яскравими емоціями, поєднанням різних комбінацій. Це митець, який, вийшовши на вулицю, може в кожному фото представити максимум сюжетів. Львів — друге місто Олександра, там живе його батько, там минуло його дитинство. Хоча, звичайно, львів’янином його назвати не можна. Він закоренілий петербуржець і вважається російським фотографом.
Ігор Гайдай так визначає стиль Олександра Петросяна, тому що «для будь-якого майстра завжди більш цікаве те середовище, де мешкають прості люди, — воно найбільш колоритне, а в парадних знімках багато пафосу, люди там нерідко просто грають якісь ролі, тому там важко впіймати живі емоції».