Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Любов починається з пізнання

Компанія «Київстар» запровадила інформаційно-розважальну контент-послугу — проект «Знай Україну»
2 серпня, 2012 - 00:00

Учора стартував новий національний проект компанії «Київстар» — «Знай Україну». Упродовж трьох місяців — із 1 серпня до 28 жовтня — українці матимуть змогу перевірити свої знання про Україну з допомогою смс-тестування. Щоб пройти тест, абонентові необхідно надіслати слово «старт» на номер 380.

Смс-тестування розпочнеться відразу й триватиме 30 хвилин або ж до першої неправильної відповіді. Участь в акції не обмежується одним тестом.

Компанія ставить перед собою завдання змінити сприйняття нашої країни, підштовхнути кожного до розуміння своєї ролі у процесі позитивних змін у ній.

«Ми впевнені, що цей діалог із українцями у вигляді проекту «Знай Україну» стане для багатьох стимулом більше цікавитися історією, культурою, досягненнями нашої країни та іншою інформацією про неї. Це наша перша спроба поєднати комерційний продукт із соціальним складником», — розповідає директор із розвитку продуктів та нового бізнесу «Київстару» Олексій КИРЕЄВ.

Звичайно, не обійдеться без подарунків. Найкращих знавців вибиратиме апаратно-обчислювальний центр. Знавець дня отримає 20 тис. гривень, знавець тижня — 80 тис. Учасник, який покаже найкращі результати за весь проект, дістане винагороду — 1 мільйон гривень.

Рекламним обличчям проекту став відомий український музикант, організатор фестивалю «Країна Мрій» Олег СКРИПКА.

«Для мене участь у такому проекті є цілком природною, адже це пропаганда України. На жаль, ми чемпіони в тому, як погано знаємо свою країну. І незважаючи на те, що багато українців хочуть любити свою країну, вони дозволяють собі не робити цього саме через незнання. Ідентифікація себе у світі потрібна. Треба знати своє коріння і йти вперед», — сказав музикант.

Лілія ГРИЦЕНКО, Літня школа журналістики «Дня»
Газета: 
Рубрика: