Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

На «Боліварі» грали в Pоlо

6 серпня, 2002 - 00:00

Інтригує? Ось на це й розраховували впорядники свята, які вирішили таким чином представити заможній, а точніше, середнього достатку українській публіці нову модель колишньої фольксвагеновської малолітражки, що істотно підросла та погарнiшала. Інтригу дійства, в якому брали участь, конкуруючи з чотирма «Pоlо», ще й породисті скакуни зі стайні «Болівара», кожен міг трактувати по-своєму. Відомий український актор, жуїр і комік Богдан Бенюк бачив її в тому, щоб відвернути увагу публіки від щедро заставлених столів та привернути до достоїнств «Pоlо». Досить сучасний танцювальний ансамбль «А-6», що фігурами, ритмом і швидкістю рухів чимось нагадував то скакунів минулого, то нинішніх чотириколісних друзів людини, натякав на доступність запропонованих моделей. Тоді як майстри російської естради, які спустилися прямо з небес, — Ірина Аллегрова, Сергій Пєнкін та незрозумілої статі хороший співак Шура, — для простих громадян були, швидше, привидами у плоті. Проте рука у Алегрової, можу засвідчити, виявилася цілком реальною, але, незважаючи на спеку, холодною і вологою.

Однак, потримавшись за неї, я подумав, що наповнити таку ручку, а тим більше, скажiмо, долоню Пєнкіна, який і без того час від часу ласкаво обіцяв покусати якого-небудь любчика чи лялечку, було не так уже й просто. І я вирушив на пошуки впорядника цього дійства, генерального директора «Інтеркар Україна» Сергія Савицького з єдиним запитанням: «А скільки ж передбачається заробити на продажу цієї верткої машинки, якщо з самого початку витрачати на її розкручування такі гроші?»

— Skoda Fabia продала за перше півріччя близько тисячі автомобілів, — сказав Савицький. — Але ні вона, ні DAEWOO для нас не конкурент. «Pоlо» більш дороге (згідно з офіційними даними ціна його базової версії від 10 тис. у.о. — Авт. ). Нам на ринку в цьому класі протистоїть Peugeot, що продає в Україні 15 — 20 автомобілів на місяць, тобто за півріччя близько сотні. Маркетингові дослідження показали, що до кінця року ми зможемо продати 150 машин. Якщо вийде — будемо задоволені. Хоч це — не межа. Але ми усвідомлюємо, що «Pоlо» хороший, а тому недешевий автомобіль, тоді як ціна в цьому сегменті ринку є визначальним чинником. Тому далі виникає питання доцільності витрат на просування… Але економіка України розвивається, відповідно зростатиме і ринок, а з ним — і наші обсяги продажу. Важливо й те, що законодавчі акти, прийняті весною та восени 2001 року, прибрали всі лазівки для незаконного імпорту й нечесної конкуренції.

Тим часом свято тривало. Віддавши понад тисячу гривень із гаманця свого приятеля, одна телевізійна панночка виграла головний приз вечора і одночасно символ новинки ринку — чорного кота в мішку. Щоправда, гроші усім тим, хто ризикував, повернули. Але ось «Поло» в аукціоні не розігрували...

Газета: 
Рубрика: