Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Нові ціни — нові вагони

У Києві з’явився перший вітчизняний поїзд метро
22 січня, 2009 - 00:00
ФОТО БОРИСА КОРПУСЕНКА

Перший в Україні потяг метро вітчизняного виробництва почав курсувати на Сирецько-Печерській лінії столичної підземки, повідомляє прес-служба КМДА. «Потяг, який вийшов на маршрут, складається з абсолютно нових вагонів, спроектованих та побудованих вітчизняним виробником — ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод», за рахунок коштів міського бюджету. Такий потяг коштує вдвічі дешевше російських аналогів, що експлуатуються у Київському метрополітені. Це вагони нового покоління. Їхній зовнішній вигляд суттєво відрізняється від виду вагонів, які зараз курсують в метро. Одна з найважливіших переваг нового потягу — в тому, що його пасажиромісткість збільшена на 15%. Вже сьогодні кияни зможуть оцінити якість нового потягу», — сказав перший заступник голови КМДА Денис Басс. У нових вагонів підвищений рівень безпеки та комфорту. Важливо також, що тепер у складі потягу є вагон, обладнаний для зручного проїзду інвалідів у візках. Система керування потягом оснащена сучасним обладнанням, яке забезпечує надійну роботу та безпеку експлуатації. У кожному вагоні встановлено камеру спостереження, зображення з якої виводиться на монітор машиністу. Вагони оснащені сучасними системами протипожежної безпеки «Ігла» та вентиляції. Завдяки спеціальним вакуумним склопакетам у вагонах значно підвищена шумоізоляція. «Цього року ми плануємо закупити до 100 таких вагонів. Адже до Євро-2012 ми хочемо оновити 70% рухомого складу, старі вагони будемо активно виводити з експлуатації. Новий потяг у будь-якому випадку ми будемо вдосконалювати, звертатися до виробників, вивчати можливість використання змінного струму, який економічно вигідніший», — зазначив Денис Басс. Перший вітчизняний потяг для метрополітену з п’яти вагонів моделей 81-7021, 81-7022 було створено під патронатом Київської міської державної адміністрації та за її кошти на ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

Газета: 
Рубрика: