Після реконструкції відкрито 15-й причал Одеського морського вокзалу. За словами начальника Одеського морського торговельного порту (ОМТП) Андрія Єгорова, те, що реконструйований причал став до ладу, дозволить значно збільшити кількість заходів пасажирських теплоходів до Одеси. Лише на сьогодні надійшло 52 заявки на захід круїзних лайнерів до ОМТП (минулого року Одесу відвідало 47 таких суден). А. Єгоров також додав, що оновлений причал зможе приймати пасажирські судна типу «Аврора» довжиною до 300 м.
Реконструкція причалу розпочалася в серпні 2003 р. і була завершена на 3 місяці раніше планових термінів. Начальник ОМТП підкреслив, що під час реконструкції вперше в Україні було застосовано нову технологію, яка дозволила порту заощадити близько 5 млн. гривень. Усього було затрачено 7,5 млн. гривень. 15-й причал було побудовано 1950 р. і він спочатку функціонував як вугільний, але після будівництва морського вокзалу став пасажирським. З моменту спорудження причалу проводилася модернізація лише його верхніх шарів, а несучих конструкцій — ні. Нормативний термін експлуатації причалу закінчився ще 1993 р., тому споруда потребувала термінової реконструкції. Сьогодні Одеський морський торговельний порт обслуговує судна довжиною до 270 м. і осадкою до 13,0 м. Загальна довжина його причальної лінії становить понад 8000 м. Вантажообіг Одеського порту 2003 року становив 33 513 тис. т, пасажирообіг — 110 тис. осіб. Проте в перші місяці 2004 року обсяг переробки вантажів морськими портами Одеського регіону дещо скоротився. На думку фахівців управління економіки обласної держадміністрації, це сталося в основному за рахунок зменшення обсягів переробки експортних вантажів (кам’яного вугілля, зерна, хімічних і мінеральних добрив). За даними відомства, в січні цього року морські порти Одеської області переробили 5,85 млн. т вантажів, що на 15,8 % менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому частка експортних вантажів становила 50%, транзитних — 42,5%, а імпортних — 6,7%.