На початку століття Київ був відомий і в свідомості європейців асоціювався не з футбольним клубом «Динамо», а з... трамваєм. Тут 1892 року було пущено перший в Росії електричний вагончик. У нас у 70-ті роки цього століття з'явився перший швидкісний трамвай, ми піонери в складанні трамвайно-тролейбусних поїздів. А дороги для них ось уже 50 років прокладає «Київбуделектротранс». На честь цієї події вчора по місту проїхав спеціальний екскурсійний вагон-кафе, аналога якому, мабуть, теж немає ніде. Нелегкі сьогодні часи у електротранспортників. До кінця 1990 року Київ обслуговувало 902 трамваї і 1125 тролейбусів. Тепер їх відповідно залишилося 410 і 400. Благо для городян — маршрутні таксі — відібрали платоспроможного пасажира, залишивши, здебільшого, пільговиків і «зайців». Але незважаючи на це, електротранспорт живе і розвивається. Вводяться нові лінії, що не отруюють киян вихлопними газами.
№194 10.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»