14 жовтня, 1998 - 00:00
«Добре, це висять українські ікони, а де ж сербські фотографії?» — розгублено запитував дехто з тих відвідувачів, котрі прийшли на відкриття виставки фотографій ікон із сербського монастиря Хіландар у соборі Святої Софії в Києві. І спричинена ця помилка дивовижною подібністю сербських ікон до давньоукраїнських, особливо домонгольського періоду. Адже обидві країни ведуть свою іконописну традицію від візантійського кореня, трансформованого на слов'янському грунті. А ще — майстерною роботою сербського фотографа Рона-Храніслава Мірковича: кольорові фотографії ікон у натуральну величину можна відрізнити від оригіналів, лише добре придивившись.
№196 14.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»
Газета:
Рубрика: