Цього року маестро, як головний диригент, очолює два знакові колективи — Київський камерний оркестр і Симфонічний оркестр Національної філармонії, і як людина діяльна і творча Роман Ісакович обіцяє всім шанувальникам високої музики розкішні концерти. Так, вже 23 вересня в Колонній залі ім. Лисенка прозвучать «Сторінки з найкращих програм» у виконанні музикантів Київського камерного оркестру, що відзначає цього сезону ювілей.
— Цього року Київський камерний оркестр відзначає своє 50-річчя. Я був учасником створення колективу: спочатку як скрипаль, потім три роки як концертмейстер, потім була інша робота, але з 1990 року керую цим оркестром як диригент, тому ювілей для мене дуже багато важить, — розповів «Дню» Роман КОФМАН. — Я вигадав простий, ностальгійний хід — концертну програму, що передуює дню народження оркестру, скласти зі знакових творів, підготовлених колективом у різні роки. Відібрав твори, що припали до вподоби музикантам і, сподіваюся, слухачам. Тому свій вечір ми назвали «Сторінки з найкращих програм». Прозвучать: Друга сюїта для флейти і струнних Баха, Сім мініатюр В.Бібіка, Симфонія №12 Мендельсона-Бартольді і Концерт для струнних Рота. Соло флейти — Дмитро Медолиз.
Із Симфонічним оркестром філармонії ми теж готуємо дуже цікаві задумки. Так, 19 жовтня відбудеться концерт під назвою «Генії і дилетанти». У першому відділенні гратимемо твори дуже відомих особистостей, для яких написання музики було хобі, зокрема, твори Жан Жака Руссо, Фрідріха Ніцше, Олександра Грибоєдова, Бориса Пастернака, Льва Толстого та ін. А в другому відділенні прозвучить музика високого класу — симфонічна поема «Так казав Заратустра». Ріхарда Штрауса. Її написано 1896 року під враженням від книжки «Так казав Заратустра» Ніцше. Твір програмний; складається з дев’яти фрагментів, що виконуються без пауз. Назви фрагментів повторюють назви деяких глав літературного першоджерела. Середня тривалість виконання — близько тридцяти хвилин. А 7 грудня запрошую шанувальників класичної музики на програму «Що наше життя? — Гра!». На вечері виконаємо маловідому українському слухачеві увертюру до опери «Пікова дама» австрійського композитора Франца фон Зуппе. Потім прозвучить сюїта з опери «Гравець» Сергія Прокоф’єва, написана за однойменним романом Ф. Достоєвського. Гадаю, що оцінять наші слухачі «Гру в карти» Ігоря Стравінського («балет на три здачі»), а завершить програму фінал з опери Петра Чайковського «Пікова дама» — сцена в гральному будинку. Тому не лише меломанів, а й шанувальників картярської гри запрошую на наш концерт!
До речі, коли за диригентським пультом стоїть Роман Кофман, то слухачам здається, що в зал муха не залетить, а за плечем маестро, неначе ангели-охоронці, витають душі композиторів. Публіка слухає, боячись пропустити ноту, мить! Маестро зачаровує музикою, яку виконує, добиваючись від оркестрантів філігранної техніки і колоратурного звучання всіх інструментів. Саме тому кожна зустріч з Кофманом надовго залишається в пам’яті і серцях слухачів.