Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Смак успіху

4 березня, 2004 - 00:00

Вчора гостем «Дня» був голова правління ЗАТ «Крафт Фудз Україна», науковець, менеджер з досвідом успішного запуску бізнесу у різних державах та на різних континентах, шанувальник української культури Юрій Логуш. Мова йшла про економіку, інвестиційну і податкові політику в Україні, а також про саму компанію «Крафт Фудз Україна», виробника шоколаду «Корона», чіпсів «Люкс», експортера кави «Jacobs», «Maxwell House»...

З’ясувалося, працювати в нашій державі стало легше — стабілізується економіка, відбувається приріст відсоткового валового продукту, змінюється на краще податкове законодавство, а от інвестиційний клімат залежить від участі України у Єдиному економічному просторі. «У середині нашої компанії, яка має виробництво і в Росії, дискутуємо — запускати нові лінії з виробництва в Україні чи в Росії... І поки є кордон, мито, ми працюємо тут, а якщо український ринок входитиме у євразійський, то завжди краще працювати напряму з метрополією», — зазначив пан Логуш. Крім цього, Україна як держава з усіма своїми потужними можливостями маловідома у світі, бо спеціально себе не рекламує. На Заході навіть окремі провінції тієї чи іншої держави мають власний бюджет для реклами своїх можливостей на міжнародному телебаченні, приміром CNN.

Говорячи про «внутрішню політику» очолюваної фірми, наголошує, що психологія молодих українців, а серед них багато і працівників Крафт Фудз у Києві, змінюється. Вони прагнуть теоретичних і практичних знань, працюють дуже азартно, натомість є проблема з професійними викладачами-практиками. А щодо соціальної місії компанії, то вона залишається незмінною — підтримка усього вартісного українського, зокрема літературного конкурсу «Коронація слова».

Як вести бізнес в Україні? Чи українське законодавство сприяє появі нових іноземних інвестицій на ринку? Як змінюється вітчизняне податкове законодавство? Чи готові українці працювати на ключових посадах у відомих міжнародних фірмах? І як загалом підбирається персонал у такі компанії? Інтерв’ю з Юрієм Логушем читайте у найближчих числах «Дня».

Надія ТИСЯЧНА
Газета: 
Рубрика: