Як розповів Воронін на прес-конференції, що пройшла в приміщенні швейної фабрики «Желань», акція спрямована насамперед на те, щоб привернути увагу світової громадськості до України взагалі і до українських товарів зокрема. Тому і колір передбачуваного супер-смокінга буде витримано в патріотичних жовто-блакитних «кольорах». І девіз вибрали душевний: «До Книги рекордів Гіннеса» — з прапором України!» До акції вже виявляється неабиякий інтерес у всьому світі. Інтернет-видання про неї пишуть, надходять заявки від організацій використати костюм у майбутньому на різних презентаціях та рекламних акціях. Безпосередньо на його показ на головній вулиці країни приїдуть представники світу моди із п’ятнадцяти країн. І хоча спеціально Михайло Львович нікого не запрошував, але клич уже кинуто, і багато хто вважає своїм обов’язком побачити це видовище на власні очі.
Створення такого костюма — справа технологічно досить трудомістка. Адже весь смисл тут у тому, щоб ідеально витримати всі пропорції стандартного смокінга. А коли йдеться про десять метрів, то мінімальний прорахунок на декілька міліметрів призвів би в результаті до катастрофічного «перекосу» костюма. І хоч бажаючі його носити навряд чи знайдуться, та рекорд є рекорд. Він не витримує компромісів. Над костюмом працює 26 чоловік. Усі вони, наприклад, легко поміщаються в одній тільки штанині. Матеріал для свого витвору модельєр вибрав дорогий, а собівартість проекту — близько 30 тисяч гривень. Такий підрахунок досить легко провести. Із матеріалу на смокінг-велетень можна було б пошити 100 звичайних костюмів і продати приблизно по 300 грн. кожен. Але, як розповів Михайло Воронін, вся команда працює на ентузіазмі і фінансовий бік справи їх поки не цікавить.
Друга, не менш цікава частина шоу, яке буде проходити з шостої до десятої вечора, буде полягати в тому, що головна вулиця країни на годину перетвориться на... подіум. Фабриці «Желань» (колишній ім. Горького) в цьому році виповнюється 70 років. Під цей ювілей вона планує спільно з торговим домом «Воронін-Україна» представити глядачам історію українського костюма за ці роки. Будуть тут і широкі «п’ятидесятники», і кльоші, і багато іншого. Всього планується показати до 200 моделей. Після цього глядачі побачать і дефіле ділової моди 21 століття. Принаймні, так стверджує модельєр.
У рамках шоу буде виступати багато відомих українських артистів. Ян Табачник, Ані Лорак, Юрій Рибчинський, члени клубу «Золотий гусак». Цікаво, що більшість буде виступати не за гроші, а виключно з особистих симпатій до Вороніна. Наприклад, Таїсія Повалій і слухати не захотіла про можливий гонорар.
Про те, що наші костюми нічим не поступаються західним, можна зробити висновок вже хоча б за тим фактом, що модельєру закрили візу до Австрії. А все через те, що, приїхавши туди декілька років тому, Воронін викликав справжній фурор зі своєю колекцією. Після чудових рецензій і величезного інтересу до його робіт повторно до Відня Вороніна просто не пустили. Злякалися нового могутнього конкурента. У нас же подібна практика, як відомо, не поширена. Ось і платимо втридорога. А щоб досягнути планки найбільш могутніх економічно розвинутих країн Європи, підтримки національного товаровиробника тільки на рівні «масло-кетчуп» недостатньо.