Позавчора у столиці було представлено спільний творчий проект Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва та «Київ модерн-балету» — відбулася прем’єра вистави для дорослих «Пори року. Кохання, як воно є». Музику написав наш сучасник, відомий київський композитор Олександр Родін. Балет на одну дію, чотири картини, кожну з яких написано як соло певного інструменту струнного квартету (Ольга Лепко — перша скрипка — «Весна», Клавдія Штейнберг — друга скрипка — «Літо», Геннадій Канаєв — альт — «Осінь», Ірина Яковченко — віолончель — «Зима», а партію фортепіано виконала Катерина Купцова).
Ідея, хореографія і постановка — Олексія Буська, а партнеркою виступила його колега з «Київ модерн-балету» Анастасія Харченко. Артисти виступали у супроводі «живої» музики, а скупа сценографія — стіл і дві табуретки ефектно доповнено відеосюжетами (відеорежисура та проекція — Марія Пустовалова та Дмитро Діордійчук), немов герої гортали свій сімейний фотоальбом і хотіли зрозуміти, чому ж не вберегли своє кохання? Стосунки чоловіка і жінки, як пори року, мінливі, незбагненні і непередбачувані...
Цікаво, що «Пори року» Олександр Родін почав писати з кінця — з партії віолончелі («Зими»), немов відмотуючи назад «плівку». По те, як народилася ідея музики на такий популярний сюжет, маестро розказав «Дню» (інтерв’ю читайте у найближчих числах газети).