Найбільшу увагу в підготовці до ЄВРО-2012 Одеса повинна сконцентрувати на реконструкції стадіону «Чорноморець», де планується проведення матчів чемпіонату. Про це заявив генеральний секретар УЄФА Девід Тейлор після завершення свого візиту до міста.
«Найбільш важливим питанням підготовки міста до Євро-2012 є футбольний стадіон, — наголосив Девід Тейлор. — Роботи ведуться, але ще багато потрібно зробити».
Президент Федерації футболу України Григорій Суркіс, який разом із делегацією УЄФА був у Одесі, вважає, що темпи реконструкції стадіону «Чорноморець» є низькими. Керівництво ФК «Чорноморець», у свою чергу, пояснює низькі темпи будівництва тим, що в клубу немає запасного ігрового майданчика: Міноборони всіляко гальмує передачу місту стадіону СКА. «Незважаючи на те, що, згідно з постановою Кабміну, резервною ареною для «Чорноморця» мав стати стадіон СКА і зважаючи на всі попередні домовленості з керівництвом міста, стадіон, як і раніше, залишається у відомства», — сказав віце-президент клубу Олег Марус.
У день приїзду делегації УЄФА міський голова Едуард Гурвіц сказав, що найближчими днями підпише розпорядження про передачу в оренду міського стадіону «Спартак» футбольному клубу «Чорноморець». ФК «Чорноморець» буде забов’язаний привести «Спартак» у належний стан, щоб він відповідав регламенту прем’єр-ліги України.
Найбільш масштабна на півдні України реконструкція спортивного об’єкту — Центрального стадіону футбольного клубу «Чорноморець» — розпочата навесні 2008 року. За словами керівництва клубу, будівництво комплексу планується завершити до літа 2010 року. Орієнтовна вартість проекту — 120 мільйонів доларів. Проект реконструкції належить відомій німецькій архітектурно-будівельній фірмі Fiebeiger, яка вже спроектувала й побудувала 16 стадіонів у всьому світі. Комплекс складатиметься з критого стадіону, розрахованого на 40 тисяч місць. Поблизу стадіону побудують два 14-поверхових будинки — діловий центр і п’ятизірковий готель на 250 номерів. А для масового перегляду матчів у районі транспортних розв’язок міста й біля вокзалів впорядкують фан-зони (одна фан-зона зможе вмістити до п’яти тисяч осіб). Також експерти запевняють, що проблем із заходами безпеки під час матчів не буде: проект стадіону передбачає всі заходи, пов’язані з евакуацією глядачів, паркуванням автомобілів, антитерористичними актами тощо.
Девід Тейлор оцінив інфраструктурний потенціал міста і сказав, що Одеса є туристично привабливим місцем і буде, безсумнівно, цікавою для футбольних уболівальників із Європи. Сьогодні тут найбільша кількість чотиризіркових готелів в Україні — 14, у планах міста — розширити цю мережу до 20. Більшість із них з’явиться у старій історичній частині міста.
На відміну від інших міст України, які будуть задіяні в Євро-2012, Одесі вирішити питання розміщення уболівальників простіше. Поскільки це курортне місто, то тут постійно з’являються нові готелі, а також реконструюються та реставруються старі. Після завершення реконструкції стадіону «Чорноморець» загальна кількість місць становитиме 40 тисяч. Поки Одеса готова надати уболівальникам лише 26 тисяч готельних номерів у існуючих готелях, включаючи й ті, які проходять реконструкцію. Так, на вулиці Дерибасівській працюватиме чотири комплекси — готелі бізнес-класу «Континенталь», «Фраполі», «Спартак» і «Великий Московський», який зараз реконструюється, а був побудований ще до 1917 року.
Допомогти розмістити гостей Одеси в період проведення Євро-2012 обіцяють в Одеському порту. За словами начальника порту Миколи Павлюка, п’ять тисяч готельних місць зможуть надати пасажирські судна.
Перебуваючи в Одесі, члени делегації УЄФА оглянули залізничний вокзал і летовище. Як повідомив віце-прем’єр України Іван Васюник, важливим плюсом міста є розвинута транспортна система. До 2011 року тут планують реконструювати існуюче летовище. Обсяг фінансових ресурсів, які знадобляться для проведення реконструкції та розвитку міжнародного аеропорту «Одеса», становитиме близько 250 млн. доларів. План реконструкції передбачає спорудження нового терміналу з пропускною спроможністю 1,3 тисячі осіб на годину, тимчасового терміналу на 700 осіб. Пропускна спроможність нинішнього терміналу збільшиться до 700 осіб на годину. Окрім того, в «Одеси» з’явиться нова злітно-посадочна смуга довжиною 3,2 тисячі метрів. Зараз у місті йде будівництво найдовшої міської траси «Північ — Південь» довжиною понад 20 км. Ця дорога розвантажить транспортну систему мегаполісу та з’єднає дві найвіддаленіші частини міста: селища Таїрова і Котовського. Окрім того, до фіналу футбольного чемпіонату планується створити ряд магістралей: вони візьмуть на себе пов’язаний із портом вантажний транспорт, що створить сприятливу екологічну атмосферу.