Учора в Києві відкрився п'ятий міжнародний туристичний салон «Україна'98». Кореспондент «Дня» Олександр БЄЛЄНЬКИЙ відзначає різноманітність маршрутів, за якими кличуть українців у подорожі майже чотириста турагентств із 35 країн світу, що розмістили на поверхах Українського дому свої рекламні стенди. Дійсно, якщо раніше предметом мріянь середньостатистичної української сім'ї був відпочинок у Криму чи в Карпатах, то нині вони можуть попляжитися не тільки на берегах іспанської Мальорки або турецької Анталії, а й мотнутися на тиждень-другий, наприклад, до Японії. Чи треба казати, що закличні рекламні буклети салону для більшості відвідувачів так само казкові, як ілюстрації до «1001 ночі», благо, що турфірми пропонують поїздки й на Близький Схід. Однак для країни, в якій найпопулярніший активний відпочинок — наймитування на шести сотках свого городу, і споглядання єгипетських пірамід, і борсання у водах Адріатики — сюжет справді казковий. Світ наш типовий сучасник може вивчати хіба що за «Клубом телемандрівників», мріючи про те, що колись і його країна стане багатою. Бо тільки такі держави можуть дозволити собі мати серед громадян туристів. Ми ж поки що можемо запропонувати авантюрним гостям із Заходу екстремальні маршрути «пострадянською дійсністю». На жаль, українські фірми поки що не здогадалися їх розробити...
№197 15.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»