Позавчора вдень президент фестивалю Дітер Кесслік зустрічався з Першою леді України Катериною Ющенко, яка приїхала на презентацію Українського кінофонду як голова опікунської Ради цієї нової фундації.
З 17.00 до 18.00 Український кінофонд спільно з Міжнародним кінофестивалем «Молодість» і всесвітньо відомим брендом Nemiroff оголосили Happy Houer, тобто Час щастя, і цей щасливий час локалізувався в просторі рекламного офісу України на Міжнародному Європейському кіноринку. Прекрасний привід для тих, хто любить українське кіно зустрітися й обговорити в кулуарах фестивальні враження перших днів. Дебати стимулювалися невеликими дозами продукції відомої компанії Nemiroff. На великому рідкокристалічному екрані телевізора, встановленого в офісі кінематографічного представництва України на Кіноринку демонструвався фільм Миколи Мащенка «Богдан-Зіновій Хмельницький».
Увечері відбулася презентація фонду, яка проходила в бенкетній залі одного з найбільш респектабельних і дорогих готелів Берліна — в готелі Adlon Kempinski, який розташовано в самому серці німецької столиці біля Брандербурзьких Воріт. Готель славиться давньою історією й цілком може вважатися історичним місцем: звичайно саме в ньому зупиняються всі знаменитості найвищого рангу — президенти держав, шейхи, зірки музичного та кінематографічного світу. На презентації фонду були глава опікунської ради Катерина Ющенко, міністр культури і туризму України Василь Вовкун, Андрій Халпахчі, який очолює нову фундацію, інші офіційні особи. У числі гостей був і відомий польський кінорежисер Анджей Вайда, експерт кіно, знавець кінематографа східної Європи Ганс Шлегель, віце-президент ФІАФ, директор чеського кіноархіву Валдімір Опела, Моріц де Хадел, який багато років очолював фестивальну команду «Берлінале», і якого на цьому посту змінив Дітер Кесслік. Гостей було близько 200 осіб.
Після лаконічної офіційної частини презентації до мікрофона вийшов Олег Скрипка з гітарою й почав професіонально «заводити» публіку, попутно виконуючи функції ді-джея. Прийом закінчився танцями, чим сильно шокував представників місцевих ЗМІ, які розуміються на тусовочному етикеті та протоколі. Такий поворот подій, який руйнує усталені стереотипи, виявився для представників більшості телеканалів несподіваним і обіцяє стати резонансним.