Щодо самої ракети, то, за твердженням Е.Кузнецова, вона абсолютне ноу-хау української науки і промисловості. Зокрема, триступеневий носій «Циклон-4» суттєво відрізняється від раніше створених ракет сiмейства «Циклон». Основними конструктивними відмінностями ракети є застосування третього ступеня зі збільшеним на 30 відсотків запасом палива, сучасної високоточної авіоніки (систем управління та телеметричних вимірювань), багаторазового включення двигуна третього ступеня, застосування головного обтікача зі збільшеним об'ємом для корисного навантаження. Окрім того, здійснено прогресивну схему складання і транспортування ракети-носія на стартовому комплексі. Цікаво, що на основі РН «Циклон-4» можливе створення сiмейства ракет шляхом оснащення першого ступеня твердопаливними прискорювачами, рідинними модулями та паливними баками в різноманітних комбінаціях.
Як повідомили «Дню» в НКАУ, розробка ракети-носія «Циклон-4» здійснюватиметься Державним конструкторським бюро «Південне». Причому, згідно з розподілом робіт, планується широке залучення до розробки складових систем ракети- носія інших українських підприємств.
До речі, крім ДКБ «Південне», участь у проекті щодо створення космічно-ракетного комплексу «Циклон-4» братимуть виробниче об'єднання «Південний машинобудівний завод» та італійська компанія «Fiat- Avio». Для будівництва загальної інфраструктури майданчика космодрому також буде залучено бразильську компанію «Інфраеро».
В НКАУ сподіваються, що розміщення стартового комплексу на бразильському космодромі через його вдале географічне положення забезпечить максимальне використання енергетичних можливостей ракети- носія «Циклон-4» і дозволить охопити широкий спектр світового ринку космічних послуг.