15 лютого в Національній філармонії відбудеться знакова подія — київська прем’єра музики до балету Ігоря Стравінського «Аполлон Мусагет». Цей твір композитор написав на античний сюжет (міф про Аполлона) 1927 року. Критики писали, що в музиці Стравінський прагнув відтворити специфіку традиційного національного «французького смаку». Тут характерне звернення до чистої, єдиної звучності струнних інструментів, де домінує скрипка. Поезія та її ритм, виразність — основа музики до балету. Стравінський створив настільки ідеальну музику до балету, вона сама собою настільки виразна та зрима, що не потребує втілення в танці.
Нині виросло декілька поколінь поціновувачів класичної музики, які знають цей твір лише за записами, зокрема, Ленінградського філармонічного оркестру (диригент Е.Мравінський), а завдяки спільному творчому проекту ансамблю «Київські солісти» й знаменитого диригента Володимира Сіренка в меломанів з’явиться можливість почути «Аполлон Мусагет» «вживу». До речі, засновник «солістів», легендарний скрипаль і диригент Богодар Котрович (що помер три роки тому) за життя дозволяв диригувати своїм ансамблем лише маестро Сіренкові ( Володимир Федорович — найкращий диригент нашої країни). А ще вечір у філармонії подарує зустріч із прекрасним музикантом Тарасом Яропудом, який нещодавно повернувся з європейського турне, гідно представивши українську скрипкову школу. Він народився 1980 року в Кам’янці-Подільському, грати на скрипці почав із чотирьох років. У п’ятнадцять вступив до Хмельницького музичного училища, а у вісімнадцять отримав гран-прі Всеукраїнського конкурсу «Нові імена України». У НМАУ вчився в класі Б. Которовича. Спочатку був актором Національного камерного ансамблю «Київські солісти», а потім — другою скрипкою струнного квартету Collegium. З 2006 року — педагог кафедри скрипки Національної музичної академії, активно виступає з концертами як соліст. Тарас Яропуд виконає свою інтерпретацію Третього концерту для скрипки Моцарта. У програмі також прозвучить Фантазія фа мінор К.608, переклад для струнних Євгена Станковича.