До органів внутрішніх справ Луганська за останні дні надійшло чотири заяви зі скаргами про погрози на адресу перевізників та водіїв, які відмовляються брати участь у страйках. 8—9 червня у Луганську понад 100 приватних перевізників — водії автобусів та маршрутних таксі не вийшли на маршрути, вимагаючи упорядкування пільг при оплаті за проїзд у громадському транспорті та підвищення тарифів у маршрутках. На тих, хто не побажав приєднатися до акцій протесту, чиниться безпрецедентний тиск власників приватних компаній-перевізників.
Тим часом відмовитися від продовження акції протесту і вийти на маршрути поставив вимогу приватним перевізникам заступник Луганського міського голови Володимир Полунін під час зустрічі у міськвиконкомі. На зустрічі, що відбулася вчора з водіями, В. Полунін сказав: «Якщо ви не вийдете завтра на маршрути міста, міська рада оголосить новий конкурс перевізників, і ваші місця займуть бажаючі. Для нас важливіші інтереси городян, які ми відстоюємо». На претензії перевізників про те, чому міська рада не вжила заходів раніше, Володимир Полунін сказав, що «було невідомо, до якої позначки підніметься вартість бензину». Як пояснив В. Полунін, тепер, коли підписано меморандум про встановлення граничних цін на ПММ, з’явилася юридична база для встановлення тарифів. Він також сказав, що вже підраховано приблизну вартість перевезень у маршрутному таксі, тому ціну на проїзд у них може бути піднято до 1,10 — 1,20 грн. Але рішення про підняття тарифів приймає лише Луганська обласна держадміністрація, а скасування пільг навіть не у компетенції обласної влади, не говорячи вже про місто. На зустрічі було прийнято рішення про створення робочої групи, до якої увійдуть 4 представники від перевізників і представники Луганської міської ради. Протягом 6 днів, починаючи з 10 червня, робоча група буде вивчати на маршрутах міста реальне співвідношення осіб пільгової категорії і звичайних пасажирів iз тим, щоб вивчити дійсний стан справ. У свою чергу перевізники, вимагаючи скасування пільг, висловлюються проти підвищення тарифів в автобусах великої місткості і наполягають на введенні 50% вартості проїзду для пільговиків, хоча б на час роботи комісії.
Як один із аргументів за скасування пільг перевізники приводять свої підрахунки, за якими реальна ціна проїзду могла б становити 30—40 копійок, якби платили всі: «Ми ж розуміємо, що пільги забезпечує не уряд, не депутати, а прості трудяги, які платять за себе і за пільговика», — сказав один із транспортників.