По-діловому — без промов і салюту — вчора відкрився сьомий Київський Міжнародний телеярмарок. Після короткого привітання організаторів гості розійшлися по трьох поверхах столичного Будинку кіно, де представлені стенди вітчизняних і зарубіжних виробників технічного обладнання, продакшн-студії телеканалів. Звичайно, насамперед ця продукція цікава професіоналам — працівникам теле- і радіокомпаній. На це і розраховували організатори ярмарку. Однак цього року інтерес до ярмарку виявився навіть більш широким: як для такого вузькоспеціалізованого підприємства, потік відвідувачів був учора вельми значним, а офіційно як учасники ярмарку зареєструвалося понад 200 ТРК. Їх привабила не тільки презентація останніх зразків технічних досягнень чи можливість професійного спілкування з колегами з різних регіонів і країн.
На думку президента компанії «Телерадіокурьер» Василя ЯЦУРИ, на цей раз організаторам вдалося розширити коло професій, задіяних в ярмарку. Крім «технарів» і дистриб’юторів, він цікавий і людям творчих професій: журналістам (в рамках ярмарку пройде форум «Вплив ЗМІ на суспільні перетворення на прикладі країн Східної і Центральної Європи», конкурс журналістів — екологів), дизайнерам (канал «1+1» підготував практичні заняття за малобюджетними рішеннями в теледизайні), операторам (для них пройде багатоетапний спеціалізований семінар). Багатоплановість ярмарку, який буде проходити по 2 червня, дозволить охопити всі сфери сьогоднішнього телерадіоринку України, дасть реальну картину його стану і дозволить на основі цього робити висновки щодо перспектив.