Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Білоруські кузови від МАЗу

Сучасні тролейбуси від «Південмашу» «Дніпро Т-103» та «Дніпро Т-203» мають великий попит
14 листопада, 2019 - 10:53

Знаменитий завод «Південмаш» у співпраці з білоруськими виробниками випускає сучасні низькопідлогові тролейбуси, які користуються попитом на українському ринку. Про це йшлося під час відвідування ракетно-космічного підприємства Надзвичайним та Повноважним Послом Республіки Білорусь в Україні Ігорем Соколом. Візит відбувся в межах ділової поїздки стосовно питань розвитку торговельно-економічного співробітництва Республіки Білорусь та Дніпропетровської області. Зважаючи на те, що наразі «Південмаш» здійснює виробництво тролейбусів «Дніпро» в кооперації з Мінським автомобільним заводом, Білорусь зацікавлена у розширенні співпраці.

Завод «Південмаш» почав займатися виробництвом тролейбусів ще з 1992 року. У період з 1992-го до 2012 року на заводі було виготовлено 1200 тролейбусів різних марок. З підвищенням попиту на міський транспорт, починаючи з 2012 року, «Південмаш» співпрацює з ТД «Літан». Ця організація займається постачанням компонентів і допомагає реалізовувати продукцію. Висококваліфіковані спеціалісти «Південмашу» складають тролейбус, а потім випробовують його. В останні роки завод перейшов на випуск сучасних тролейбусів «Дніпро Т-103» та «Дніпро Т-203», в яких використовуються білоруські кузови від МАЗу. Ці тролейбуси відповідають усім світовим стандартам, вони низькопідлогові та обладнані кондиціонером — влітку в них прохолодно, а взимку — тепло. Машини виробляються з автономним ходом на акумуляторах до 2 і 20 км. Тролейбуси марки «Дніпро» їздять вулицями багатьох міст України, зокрема в Запоріжжі, Кропивницькому, Чернівцях, Краматорську, Маріуполі, Рівному, Бахмуті, Кривому Розі. Є велика кількість замовлень і з інших міст. Закуповує сучасні південмашівські тролейбуси й Дніпро, який уже отримав восени цього року, до Дня міста, дві машини, а до Нового року матиме ще мінімум 12. Загалом за цим контрактом завод зобов’язався поставити 33 тролейбуси.

Вадим РИЖКОВ, «День», Дніпро
Газета: 
Рубрика: