Протягом серпня 2017 року Міністерство інфрастуктури, ПАТ «Укрзалізниця», Закарпатська ОДА та громадська організація OSTGLEIS проводять спільний пілотний проект «Історичний потяг на Боржавській вузькоколійці 2017». Поїзд у складі паровоза Гр-280, що було перевезено на місяць з Гайворонського депо спеціально для проекту, та трьох вагонів двічі на тиждень (п’ятниця та неділя) курсуватиме за маршрутом Виноградів—Хмільник або Виноградів—Хмільник—Іршава, повідомляє mtu.gov.ua.
«Системна робота, початок якій у 2015 році поклала відповідна Робочої група у Міністерстві, набуває все більших обертів. Було знайдено, систематизовано, заборонено знищувати, поставлено на контроль понад 500 об’єктів історичної залізничної спадщини — паровози, ретровагони, спеціальна техніка, гідроколонки та багато іншого, створено інтерактивну карту залізничної історії, яка стане в пригоді подорожуючим, зібрано багато цінної технічної документації та інструментів для ремонту історичного рухомого складу, продовжує комплектуватись та ремонтувати паровози локомотивне депо станції Сновськ, яке є базовим підприємством України з обслуговування та ремонту цих старовинних локомотивів. Регулярно проводяться відкриті зустрічі з ентузіастами, обговорюються та відпрацьовуються нові туристичні маршрути з паровозами а також проведення фестивалів історичної техніки», — зауважив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Паровоз побудований у 1951 році на заводі LKM у Бабельсберзі, Німеччина. Брав участь у зйомках фільму «9 життів Нестора Махно» та інших, на Гайворонській вузькоколійці регулярно веде туристичні поїзди на замовлення, повідомляють на офіційному сайті Міністерства інфраструктури.