Із 1 березня 2017 року в херсонських тролейбусах можна розплачуватись без готівки, використовуючи QR-код і смартфон. Херсон став другим містом у Україні після Львова, де запровадили безготівкову оплату за такою системою. Поки що сервіс доступний лише користувачам «Приват 24». Щоб розрахуватися за проїзд, досить відсканувати QR-код у тролейбусі й обрати банківську карту для оплати. Після цього пасажир отримує на смартфон електронний квиток і компостує його, натиснувши відповідну кнопку. Процедура оплати займає до десяти секунд. Із середини лютого 2017 року вартість проїзду в тролейбусах зросла з 1 гривні 25 копійок до 2.50.
Крім того, із середини березня у тролейбусах Херсона розрахуватися за проїзд можна буде будь-якою банківською карткою. У всіх тролейбусах будуть встановлені pos-термінали. Принаймні, так заявили в керівництві «Херсонелектротранс», додаючи, що така послуга в транспорті буде доступна вперше в Україні.
Нагадаємо, в січні цього року в херсонських тролейбусах установлені GPS-трекери. З їхньою допомогою на сайті Easyway можна відстежити рух машин в реальному часі, розклад руху та аналітику виконання маршрутів, де прописано кількість рейсів, дотримання інтервалу руху, годин роботи, бортовий номер транспорту.
Наразі на херсонських маршрутах працюють від 35 до 40 тролейбусів щодня. Однак цього не досить для того, щоб забезпечити прийнятний інтервал руху. На деяких маршрутах працює по 1 — 2 тролейбуси. Це викликає багато негативу та критики міської влади з боку городян.
Щоби покращити ситуацію з рухомим складом, минулого року міська рада надала КП «Херсонелектротранс» 14 мільйонів гривень на закупівлю 12 тролейбусів, які були в користуванні у країнах ЄС. Результати тендера викликали дискусію у ЗМІ, серед окремих активістів і депутатів, адже, на їхню думку, ціна за обрану техніку виявилася значно завищеною, порівняно з іншими містами, де відбувались подібні тендери. Як наслідок, Держказначейство заблокувало купівлю тролейбусів, а СБУ відкрила провадження щодо фінансової діяльності КП.