Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Модно підтримувати своє – якісне!

«День» представив власні проекти в межах позаподіумної програми Українського Тижня Моди
21 березня, 2016 - 19:19
ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Для газети «День» 2016 рік — особливий. У вересні цього року виповнюється рівно 20 років відтоді, як світ побачив перший номер «Дня».

До ювілею редакція та читачі газети запланували багато різноманітних заходів та вакацій. 19 березня  відбулась одна із них. У межах позаподіумної програми Українського Тижня Моди відбулося представлення проектів «Дня» для друзів та партнерів газети.

«День» та Український Тиждень Моди теж є багаторічними партнерами. Газета надає інформаційну підтримку головному фешн-майданчику країни під гаслом «Розум — головний елемент твого стилю».

На заході були представлені як давні партнери «Дня», так і нові, навіть потенційні. Редакція підготувала коротке, але максимально насичене представлення проектів у вигляді дерева, що «розквітає». До речі, дерево намалювала художниця Анна Гаврилюк.

КОМЕНТАРI

Надія КВIТКА, заступник генерального директора типографії «Новий Друк»:

— Ми з «Днем» партнери вже 20 років. Відтоді, як до нашої типографії завезли перші плівки, ми друкуємо цю газету. Тоді перші її номери виходили такі величезні, як колись газета «Правда». Пригадую своє перше знайомство з «Днем». Ми з дітьми поїхали взимку до Лапландії. А практично перед рейсом мені Надія Миколаївна (Надія Миколаївна Ушакова — нині директор ТОВ «Українська прес-група») дала до рук газету зі словами: «Буде тобі що почитати». Я поклала її у валізу. І вже в Лапландії розкрила. За ті декілька днів, доки ми там були, я перечитала той «День» не просто від «а» до «я», а вздовж і впоперек. Я — редактор за освітою, тому можу оцінити якість газети. Яку розумну газету вони роблять! Які цікаві у них автори друкуються! Але нещодавно вони ще більше перевершили себе. Я кажу про щомісячний додаток до газети «Маршрут №1». У нас в типографії  залишки тиражу цього «Маршруту» розмітають. Приходжу я до кабінету, а мої працівники сидять і читають на робочому місці «Маршрут №1». Вибачаються, коли я роблю їм зауваження. Але історія щораз продовжується з новим випуском...

Я бажаю газеті «День» довгих років життя та процвітання.

Світлана ГОРБУНОВА, бренд-менеджер ТМ Farmona, Pierrot, представництво компаніїи Alpenpharma, ПрАТ «Натурфарм»:

— До сьогодні ми в основному співпрацювали з «Днем» у межах видавничого проекту «Маршрут №1» та були партнерами грандіозного фотобієнале газети...

До цієї суботи я чула, що у «Дня» — багато проектів, але була вражена, наскільки вони різноманітні й масштабні. Мені особливо сподобався ваш проект інтерактивних музеїв.

Приємно, що ви є і що ви це все робите. На жаль, в Україні дуже мало таких проектів, які б формували в суспільстві стійке відчуття національної приналежності та гордості за свою державу.

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Газета: 
Рубрика: