Наприкінці червня, коли температура повітря підвищилася до літніх 32 — 35 градусів і припинилися дощі, на узбережжя Чорного та Азовського морів на Херсонщині масово почали приїжджати відпочивальники. Минулими вихідними очевидці публікували у соцмережах фото і відео із заповнених пляжів Арабатської стрілки. Місцеві говорять, що туристів — дуже багато. І це — радує, адже для багатьох мешканців приморських сіл і міст курортний сезон — пора заробітку. За рахунок туристів наповнюються й місцеві бюджети. Схожа ситуація й на чорноморських пляжах у Скадовську, Залізному Порту, Лазурному. З настанням тепла тут на повну запрацювали пансіонати, готелі, розважальні заклади.
«Минулими вихідними ми відвідали Арабатську стрілку, а раніше — Скадовськ і Залізний Порт. Реально — яблуку ніде впасти, — коментує «Дню» директор Департаменту зовнішньоекономічної діяльності, туризму та курортів Херсонської ОДА Тетяна Волинець. — Наші очікування щодо кількості туристів справджуються. І важливо, що сезон почали вже з квітня. Більше людей їдуть у заповідник «Асканія-Нова», на травневі свята майже повністю були заповнені садиби зеленого туризму, бази активного відпочинку, а тепер настала пора відпочинку на морі. Скажу так: усі, хто хотів заробляти й привабити туристів, робили це, й доволі вдало».
Цього року обласна влада контролювала виконання ремонтних робіт на дорогах. Як повідомляють в ОДА, до морських курортів відремонтували понад 90% дорожнього покриття. Місцева та обласна влада також слідкує за покращанням інфраструктури в базах відпочинку й на пляжах. Як бонус цього сезону — розширення мережі 3G зв’язку від провідних мобільних операторів України по всіх містах і селищах, куди приїжджають туристи. «Ми побували в пансіонатах, і я можу запевнити, що сервіс покращується, власники з радістю чекають гостей, — каже Тетяна Волинець. — Це помітно й у наведенні порядку на пляжах, і в самих базах відпочинку. Працюють посилені патрулі поліції, стараються вирішити проблему з накопиченням сміття, збільшують освітлення на вулицях. Поки скарг не було, але ми розуміємо, що є куди рости. Треба більше реклами, старатися зробити краще. Ми знаємо свої недоліки, тому працюватимемо над ними».