У зв’язку з підвищенням тарифу приватними перевізниками пасажиропотік підприємства «Київпастранс» зріс на 7%. Цю новину директор Департаменту транспортної інфраструктури Київської державної міськадміністрації Сергей Майзель назвав серед головних приємних подій для киян. Він зазначив, що транспортне підприємство тільки наземним транспортом перевозить щодня 1,7 мільйона пасажирів і ще 1,5 мільйона — у метро, але не відчуло через таке зростання пасажиропотоку жодних труднощів.
Відеоролик розповів журналістам про проект «Безпечне місто — шлях до майбутнього», який реалізується в столиці. Диктор розповідав, що лише за два останні місяці в столиці на зупинках транспорту, в дитячих садках, школах, лікарнях, музеях встановлено 3723 відеокамери. Вони вже можуть розрізняти номерні знаки транспортних засобів, автоматично фіксувати порушення швидкісного режиму. На головній площі столиці встановлено унікальну камеру з оглядом у 360 градусів, розроблено також хмарну платформу, що дозоляє розпізнавати обличчя...
«Усе це — не тільки допомога поліції та Службі безпеки, — роз’яснює керівник апарату КДМА Володимир БОНДАРЕНКО, — це даватиме велику користь місту, станом на сьогодні ми можемо фіксувати в режимі онлайн порушення правил дорожнього руху та паркування, контролювати схему руху громадського транспорту і фіксувати неправомірні заїзди на полосу для громадського транспорту».
Продовжуючи тему хай-тек, Майзель говорить про те, що в місті буде також запроваджено електронний шляховий лист, який дозволить, зокрема, прослідковуваати всі процеси — від початку роботи водія транспортного засобу до тих пір, коли він іде відпочивати. Приватні перевізники також, з його слів, зобов’язані умовами нового конкурсу підключатися до системи GPS. «І ми будемо відслідковувати їхні рухи, та й будь-хто зі свого комп’ютера чи телефону зможе дізнатися, де перебуває певна машина, і коли вона приїде на ту чи іншу зупинку», — зазначає чиновник.
«Упродовж 2017 року ми плануємо впровадити в Києві електронний квиток. Він вже працює на лінії швидкісного трамваю та міській електричці, в метро і фунікулері. У нас буде одна з найкращих у світі таких систем», — говорить Майзель і навіть запевняє, що через її запровадження тариф на проїзд найближчим часом підвищуватися не буде, хоча вже й зараз його собівартість у наземному транспорті становить 5,28 гривні і 6 гривень — у метро.