Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Школи на сході України 2019-го 36 разів обстрілювали

У цілому за п’ять років конфлікту в цій частині країни було пошкоджено або зруйновано 750 навчальних закладів — ЮНІСЕФ
4 грудня, 2019 - 11:06

Протягом цього часу 172 дитини загинули або отримали поранення внаслідок вибуху мін, і щодня така біда може статися ще з двома мільйонами, повідомляє офіційний сайт ООН news.un.org. Близько 430 тисяч дітей сходу України пережили психологічні й інші травми і потребують підтримки. Конфлікт не закінчився, він продовжує позначатися на їхньому здоров’ї і добробуті. Лише цього року важливі об’єкти цивільної інфраструктури атакували більше 80 разів, а за три роки таких інцидентів було більше трьохсот.

«Діти на сході України, як і раніше, навчаються в школах, стіни яких пошкоджені кулями, а підвали перетворені в бомбосховища; вони живуть під постійним обстрілом і ходять по землі, всипаній мінами», — нагадала регіональний директор ЮНІСЕФ Афшан Хан, яка нещодавно повернулася зі сходу України..

Хан високо поцінувала зусилля уряду України, який нещодавно приєднався до Декларації про безпеку шкіл. За її словами, це дозволить захистити навчальні заклади від нападів і скоротити кількість випадків використання шкільних приміщень у військових цілях.

За словами Хан, ЮНІСЕФ і партнери готові й надалі допомагати Україні в реалізації положень Декларації про безпеку в школах і інших заходів щодо захисту дітей. Вона також нагадала, що Дитячий фонд ООН надає психологічну підтримку сотням тисяч юних жителів сходу країни і їхнім батькам, здійснює освітні програми щодо мінної безпеки, а також допомагає ремонтувати школи, дитячі садки й об’єкти системи водопостачання та каналізації.

Але  цього року отримано лише 37 відсотків суми, запитаної ЮНІСЕФ на операції в цій частині України. До того ж заходи, пов’язані із забезпеченням населення водою та засобами гігієни, профінансовані лише на 20 відсотків.

Газета: 
Рубрика: