На території МКП «Херсонелектротранс» відбулася презентація чотирьох нових тролейбусів, які придбані за кошти міського бюджету для покращення ситуації з пасажирськими перевезеннями. За результатами тендера, нові машини «Богдан Т70117» поставив ДочП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» на загальну суму 19,8 млн грн. Це машини з низькою підлогою, пристосовані для людей з інвалідністю. Один тролейбус розрахований на 105 пасажирів (34 сидячих місця).
Усі чотири тролейбуси вийдуть на найпопулярніший маршрут №1, де зараз працює 11 одиниць техніки. Рухомий склад за цим маршрутом збільшать до 12 одиниць. Натомість 3 машини з 1-го маршруту підуть на найбільш проблемні — 4, 3 та 12 маршрути. Наразі автопарк справних тролейбусів у Херсоні налічує близько 40 одиниць. Проїзд у херсонському тролейбусі коштує 2,5 грн. «Звісно, це не вирішує транспортну проблему, яка за останній час стала найгострішою у Херсоні, — говорить міський голова Володимир Миколаєнко. — Якщо було б 40 нових машин, я б сказав, що все добре і ми виконали завдання громади. Проте це вже трохи розвантажить пасажиропотік на проблемних маршрутах. Сподіваюсь, ми переконаємо депутатський корпус працювати в цьому напрямку активно і наступного року придбати мінімум 10 нових тролейбусів».
Як писав «День», у вересні минулого року МКП «Херсонелектротранс» провело тендер на закупівлю 12 тролейбусів, які були у використанні в країнах ЄС. Переможцем торгів визнали ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН», який запропонував поставити 12 машин за 13 мільйонів 347 тисяч гривень. Ішлося про машини Skoda 14TR, випущені в 1990-х роках. Після оголошення результатів торгів почали лунати звинувачення на адресу «Херсонелектротрансу» в тому, що підприємство хоче витратити занадто великі кошти як для такої техніки. Згодом у справу втрутилася СБУ. Закупівлю було скасовано.
Нарощування комунального автопарку є одним із запобіжників транспортних колапсів, які перманентно виникали у Херсоні через страйк маршрутників. Нагадаємо, протягом усього 2017 року в місті тривало протистояння між міською владою, перевізниками, які хотіли підняти тариф на проїзд у маршрутках із 3 до 5 грн, та громадськими активістами, котрі вимагали покращення послуг. Після кількох «гойдалок» з тарифом ціну за проїзд у маршрутках Херсона встановили на рівні 4 грн.