Під слоганом Everything starts in Kyiv (тобто — «Все починається в Києві») Київська міська державна адміністрація, туристично-інформаційний центр столиці та Київський туристичний альянс представили ID-картку гостя столиці Kyiv Pass. Проект спрямований на популяризацію локацій і туристичних об’єктів міста серед іноземних і внутрішніх туристів.
До послуг, що отримує власник туристичної ID-картки, входять оглядові екскурсії Києвом, вхідні квитки до музеїв, парків, зоопарку, мистецьких галерей, нічних клубів, поїздки метрополітеном і система знижок, що надається партнерами — ресторанами, сувенірними магазинами, туристичними операторами.
«Сучасна туристична картка — дуже на часі, адже за останні три роки зовнішній і внутрішній туризм у Києві зріс, відповідно, на 25% та 15,5%. Причому, думаю, що останню цифру можна множити на два і три. Цілі, з якими громадяни відвідують Київ, зазвичай — туристичні та ділові. Середня тривалість перебування внутрішнього і зовнішнього туриста в Києві — три дні. Соціологічні дані показують, що внутрішній турист у середньому за добу залишає в місті 150 євро, внутрішній — 600 гривень», — розповідає Антон ТАРАНЕНКО, начальник управління туризму КМДА.
Найбільше гості столиці хочуть бачити пам’ятки архітектури (70%), також бажають відвідати музеї (40%), релігійні культові споруди (38%), парки (33%) та театри (10%). Людина, яка придбала Kyiv Pass, може на свій смак обрати культурні локації. Зокрема, учасниками цієї програми є понад 20 музеїв Києва. Автори проекту обіцяють, що пропозиції постійно оновлюватимуться — вони відкриті до співпраці і готові прийняти будь-яку локацію.
Пропонується три види цих карток: на 24, 48 та 72 години. Картка починає діяти з моменту її активації. Вартість послуги — від 15 до 35 євро, залежно від обраного терміну дії, для внутрішніх туристів — у гривневому еквіваленті за курсом євро. Придбати ID-картку можна на сайті проекту kyivpass.com, також — на vіsіtkyiv.travel. Тоді картка зчитуватиметься з мобільного пристрою за кодом. Пластикові картки будуть доступні в аеропортах, торгівельних центрах столиці, сувенірних крамницях, готелях тощо.