Українська компанія «Асканія-Пак» (м.Київ) налагодила продаж меду власного виробництва в Сінгапурі через онлайн-супермаркет Redmart — один із найзначніших торговельних майданчиків Підвенно-Східної Азії, який належить лідеру онлайн-торгівлі AlibabaGroup.
За інформацією Секретаріату з підтримки експорту української продовольчої та аграрної продукції, продуктова лінійка «Асканії-Пак» у Redmart охоплює 12 видів меду в роздрібній упаковці: липовий, акацієвий, гречаний, луговий, а також крем-мед з різними смаками — полуниці, абрикосу, лохини, лимона та м’яти, шоколаду тощо.
Продається мед за ціною $14 за банку, крем-мед — $12,5 за банку. Завдяки підвищеному попиту на дану продукцію, цього літа Redmart планує запустити в продаж ще два українські бренди.