Нинішні політичні події в Україні не вплинуть на партнерські cтосунки GM Daewoo Avto & Technologi Compani (GM DAT) з його українськими партнерами — корпорацією «УкрАвто» та Запорізьким автозаводом, зазначив президент GM DAT Нік Райлі.
Нагадаємо, що угоду про співпрацю між «УкрАвто», Запорізьким автозаводом і GM DAT (GM Daewoo Avto & Technologi Compani) підписано в листопаді 2003 року. Монтаж обладнання нової лінії зварювання кузовів «Ланоса» почався у вересні минулого року й проводився спільно фахівцями «ЗАЗу» і GM-DAT. ЗАТ «ЗАЗ» — єдине в Україні підприємство, що володіє повним виробничим циклом виготовлення легкових автомобілів. Ним випускаються автомобілі «Таврія», «Славута», «ВАЗ-2109», «Ланос», «Опель Айстра», «Сенс», «Опель Вектра», «Шевроле», «Мерседес», «Дачія». А корпорація «УкрАвто» — маркетмейкер автомобільного ринку України та найбільша в країні компанія з надання автосервісних послуг. Вона володіє понад 80% акцій ЗАТ «ЗАЗ».
«Упевненість GM DAT в Україні як у партнерові базується на декількох фундаментальних речах. Передусім, це фундаментальні основи економіки держави, здібності людей вести бізнес і торгувати, і можливості розвивати цей бізнес», — сказав Нік Райлі в ході відвідання ЗАТ «ЗАЗ», приуроченого на початок серійного виробництва автомобіля Lanos Т-150.
За словами Н. Райлі, зараз між GM DAT і главою спостережної ради «ЗАЗ» Таріелом Васадзе проводяться активні дискусії вiдносно планiв на майбутнє. Він зазначив, що партнерство «несе не короткочасний характер, воно довготривале».
«Ми спостерігаємо за тими складностями, які зараз переживає країна. І я б сказав, що для мене, як для іноземця, було б неправильним давати коментарі з приводу того, що я вважаю правильним, а що — ні», — сказав Н. Райлі. Він також висловив упевненість, повідомляє Інтерфакс-Україна, що при вирішенні нинішніх проблем мирним шляхом «Україна після подолання цих складностей відродиться іншою державою, набагато сильнішою, ніж є зараз».
Тим часом нещодавно на Луцькому автомобільному заводі (ЛуАЗ) зійшов iз конвеєра 50-тисячний ВАЗ. Як зазначив на урочистих зборах трудового колективу голова спостережної ради ВАТ «ЛуАЗ» Володимир Гунчик, символічно, що відродження Луцького автозаводу почалося саме з випуску автомобілів ВАЗ і вже через чотири роки підприємство відзначає випуск 50-тисячного автомобіля. Схоже, що змагання за лінією Схід-Захід, що йде в політичній сфері, в своїй основі має не лише геополітичний, але й істотний економічний аспект.