Стрибок цін на бензин, що «потріпав нерви» автомобілістам, залишив невтішні наслідки. Незважаючи на меморандум, нещодавно підписаний урядом і найбільшими українськими нафтовими компаніями, проблеми з бензином все ж залишилися. Більшість харківських автоперевізників готується підвищити ціни за проїзд. Вони вже передали до міськвиконкому заяви з проханнями про збільшення тарифів. За словами начальника управління житлово-комунального господарства Харкова Євгена Гриневича, заяви продовжують надходити практично кожен день. Їх приймають і вивчають фахівці управління економіки й незабаром винесуть свій вердикт. Якщо вони дадуть транспортникам добро, то, як повідомив Гриневич, ціна квитка в міському автобусі або маршрутці зросте на 30 — 50 копійок. Якщо перевізники зможуть довести, що вартість квитків не покриває собівартості перевезень пасажирів, то, як сказав міський голова Володимир Шумилкін, влада перешкоджати підвищенню вартості проїзду не буде.
Проблемою для Харківської області залишаються деякі оператори бензинового ринку. Всупереч меморандуму, вони не бажають знижувати ціну пального, хоча більш як 90% операторів ринку нафтопродуктів уже знизили ціни на заправку до 2,9 гривні. Але на деяких заправних станціях місце навпроти вартості 95-го бензину взагалі було порожнє. А подекуди були виставлені цифри, що значно перевищують встановлений рівень.
Під час нещодавньої селекторної наради губернатор області Євген Кушнарьов пообіцяв першому віце-прем’єру Азарову в найкоротший термін навести лад на бензиновому ринку. Першим кроком на шляху урезонення непокірних операторів став заклик Харківської обласної адміністрації до всіх автомобілістів об’їжджати стороною ті АЗС, де ціна бензину марки А 95 вища ніж 2,9гривні за літр. До цієї загрози не можна не прислухатися. Інакше втратиш клієнта й рано чи пізно треба буде знижувати вартість бензину. Проте, як стверджують в облдержадміністрації, нагальної необхідності оголошувати бойкот уже нібито й немає — того сегмента ринку, в якому ціни на бензин уже знизилися, цілком достатньо для потреб області.