Частка сукупної страхової премії у валового внутрішньому продукті України, за підсумками першого півріччя 2006 року, є найбільшою в СНД (2,86% проти 2,48% у Росії). Повідомляючи про це в огляді «Інтерфакс-1000. Страхові компанії країн СНД. Підсумки 1-го півріччя 2006 року», автори також вказують, що у першому півріччі 2006 року частка сукупних страхових премій у ВВП Росії, України, Азербайджану, Білорусі знижувалася, а середній показник внесків на душу населення виявився найвищим у Росії — $76,1, а найнижчим у Киргизії — $0,3. Вiн збільшився, у порівнянні з першим півріччям 2005 року, у всіх розглянутих країнах, за винятком України й Узбекистану.
Тож це підтверджує висловлене нещодавно «Днем» твердження щодо привабливості українського страхового ринку для іноземних страхувальників. До того ж у середу в Києві пролунала офіційна заява про придбання української страхової компанії «Еталон Життя» міжнародною фінансовою групою FORTIS. З 9 лютого 2007 року колишнє ВАТ СК «Еталон Життя», що займало 4,5% українського ринку страхування, носить назву ЗАТ «Фортіс Страхування Життя Україна». За вихід на наш ринок міжнародна фінансова група заплатила 7,6 мільйона євро, придбавши 19 грудня 100% акцій української компанії.
«Еталон Життя» мала 12 мільйонiв гривень капіталу і, перебуваючи членом Ліги страхових організацій України, мала певний вплив на український ринок страхування. У день свого чотириріччя оновлена компанія офіційно стала частиною FORTIS (міжнародна фінансова група надає банківські та страхові послуги та входить до двадцятки найбільших фінансових організацій Європи з 42,1 мільярдами євро капіталу).
Коментуючи причину виходу на український ринок, генеральний директор європейського підрозділу «Fortis Insurance International» Якоб Вестерлакен вказав, що Україна, передусім, зацікавила їх наявністю усіх необхідних макроекономічних факторів і своїм потенціалом, адже поки що ринок страхування життя в нашій державі відносно малий. Саме для успішного розвитку цього бізнесу в Україні й була придбана місцева компанія, котра має багатоканальну дистрибуцію, сильний менеджмент і відповідну спеціалізацію. Вестерлакен не назвав можливих обсягів інвестицій в українську економіку, сказавши лише, що йому приємно знаходитися в Україні й робити тут бізнес...
Голова правління «Фортіс Страхування Життя Україна» Олександр Кулєшин підкреслює роль FORTIS у майбутньому ринку страхування нашої держави i з оптимізмом заявляє про розширення компанії за рахунок міжнародної фінансової групи. Для цього планується наростити власну присутність у регіонах, відкривши п’ятдесят районних центрів продажу, і збільшити свою частку ринку до 12 %, завдяки безкоштовно наданій FORTIS IT-технології.