Вітчизняний покупець став розумнішим і не економить на хорошому напої, — експерт
19 жовтня, 2017 - 10:24
Український ринок кави демонструє зростання продажів. З вересня 2016 року по серпень нинішнього його продажі зросли на 3% в натуральному вираженні. За аналогічний період 2015—2016 років продажі кави скоротилися на 8%. Керівник групи по роботі з виробниками продуктового ринку та напоїв дослідницької компанії Nielsen в Україні Ганна Ільчук вважає, що «вітчизняний покупець став розумнішим і економить у режимі smart — це означає, що він не готовий відмовляти собі в смачному напої і віддає перевагу брендованій каві, яка є для нього гарантією якості та смаку». На думку фахівця, покупець швидше витратить більше часу в пошуках знижки на каву відомої торговельної марки, ніж купить каву, в якій сумнівається.
Газета:
Рубрика: