Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Комунікатор-листоноша

Нова послуга заощаджуватиме час
10 жовтня, 2007 - 00:00

Спеціальні пристрої — Blackberry являють собою смартфони-комунікатори з безпровідним доступом до електронної пошти, а також можливістю перегляду її додатків. Компанія МТС-Україна підписала договір з Alcatel-Lucent і RIM щодо запуску цієї новітньої послуги для своїх корпоративних клієнтів. Знаково, що ми в цьому стали першими в СНД...

«Ми пропонуємо своїм корпоративним клієнтам не просто нову для ринку СНД технологію, а перевірене рішення, яке дозволить їм відчутно підвищити ефективність управління інформацією», — коментує появу технології Blackberry в Україні президент МТС Леонід Меламед. До речі, за деякими підрахунками, згадана технологія вивільнить кожному працюючому до однієї робочої години, що для дуже зайнятих людей могло б стати здійсненням мрії про появу вільного часу.

Однак коштуватиме така диво-послуга недешево — близько 50 тисяч гривень: 42 тисячі за активацію, 299 гривень — абонплата, сам же телефон вроздріб коштуватиме 3099 гривень. Проте при підключенні корпоративного клієнта, тобто певного офісу на 12 та 18 місяців, вартість одного комунікатора відповідно знижується до 2599 і 2199 гривень. За бажанням певної компанії «озброїти» своїх співробітників такими пристроями, встановлюється відповідне програмне забезпечення на корпоративну поштову систему, з нею синхронізують Blackberry, і... можна користуватися.

«Це — один iз найбільш популярних бізнес-продуктів за кордоном і ми дуже раді першими презентувати даний продукт на ринку СНД», — розповідає директор департаменту маркетингу групи МТС Михайло Герцук. «Ринки СНД, особливо ринки Росії та України дуже швидко наздоганяють західні ринки. І ситуацію, яку ми зараз бачимо на Заході, через буквально декілька років побачимо й тут. А мобільна електронна пошта — дуже значимий сегмент цього ринку, і все більше й більше наближається до масового ринку...» — запевняє директор департаменту з розвитку продуктів і послуг групи МТС Мохаммед Асад Кондакджи.

Поки що така технологія буде доступна лише для корпоративних клієнтів, роботодавці яких мають смак до новітніх технологій. Утім, за словами генерального директора МТС-Україна Павла Павловського, невдовзі буде змога й простому українському користувачеві електронної пошти носити доступ до своїх електронних листів у кишені. Треба лише трохи зачекати...

Олексій САВИЦЬКИЙ, «День»
Газета: 
Рубрика: