НБУ став суб’єктом виборчого процесу
Центральна виборча комісія України надіслала спеціальне звернення на адресу Національного банку з тим, аби той зняв обмеження при здійсненні фінансових операцій на рахунках виборчих фондів партій і кандидатів у народні депутати і забезпеченні роботи банківських установ у вихідні та святкові дні. Як зазначається у зверненні з посиланням на заяви партій, окремі банківські установи встановлюють обмеження за кількістю і сумою перерахувань на фінансування агітації не більшь ніж 150 тис. грн. упродовж одного робочого дня, тоді як згідно з ч. 2 статті 50 Закону «Про вибори народних депутатів», власні кошти політичних партій і кандидатів, які перераховуються на відповідний рахунок, не підлягають обмеженням за сумами і кількостю перерахувань.
Казахстан готовий обговорити участь у створенні спільно з РФ і Україною надважкої ракети
Проект створення надважкої ракети-носія (РН) «Співдружність» з використанням технологій радянської програми «Енергія-Буран» у рамках кооперації Росії, Казахстану та України має реальні перспективи для успішної реалізації, вважає керівник Казкосмосу Талгат Мусабаєв. «Уперше найбільша російська компанія РКК «Енергія» запросила нас до рівноправної співпраці, що свідчить про зростання рівня нашої космонавтики. Тепер нам необхідно опрацювати всі питання, зважити всі за та проти», — сказав Т.Мусабаєв агенції «Інтерфакс» у вівторок в Астані. За його словами, Казахстан може надати для проекту пусковий майданчик на території космодрому «Байконур». «Ми можемо увійти діючим ракетним космічним комплексом, який є нашою власністю», — сказав Т.Мусабаєв у зв’язку з цим, додавши, що участь у проекті можуть взяти фахівці казахстанських конструкторських бюро. Раніше президент, генконструктор РКК «Енергія» Віталій Лопота запропонував для виконання перспективних космічних місій, зокрема польотів на Місяць, створити надважку ракету-носій «Співдружність» за участю України й Казахстану. За його словами, цей проект підтримав голова Роскосмосу Володимир Поповкін.
Держагентство з інвестицій реалізовуватиме в Одесі шість нацпроектів
Одеська міськрада підписала договір про співпрацю з Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами. Як повідомив департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міськради, договір передбачає підготовку й реалізацію шести національних проектів на території Одеси, співпрацю сторін з питань поліпшення інвестиційного клімату, залучення інвестицій. Серед нацпроектів, які реалізовуватимуться на території Одеси, — проект «Доступне житло», який передбачає будівництво житла для населення вартістю 3—4 тисячі гривень за квадратний метр. Другий проект — «Чисте місто» — передбачає будівництво сучасних комплексів з переробки твердих побутових відходів. Третій проект — «Якісна вода» — покликаний забезпечити населення якісною питною водою. В Одесі у рамках проекту передусім планується обладнати системами очищення води дитячі садки, школи та лікувальні заклади. Ще один проект — «Відкритий світ» — передбачає створення національної інформаційно-комунікаційної мережі на основі технології 4G, яку буде використано передусім для потреб шкільної освіти. П’ятий проект — «Місто майбутнього» — спрямований на формування стратегічного плану і проектів розвитку міста. І останній нацпроект, що реалізовуватиметься в Одесі, — програма «Нове життя», яка спрямована на охорону материнства й дитинства.
На ЛАЗі працює група російських експертів
Холдингова компанія ЛАЗ — найбільший виробників транспорту на території України проводить сертифікаційні випробування своєї продукції з перспективою її подальшої реалізації на ринку Росії. Про це «Дню» повідомили в прес-службі компанії. «Після отримання європейських сертифікатів якості холдинг ЛАЗ продовжив роботу над розширенням ринку збуту. Більше тижня на заводі у Львові перебувають спеціалісти російського автополігону міста Дмитрова, які були скеровані компанією САТР-Фонд Росії для проведення випробувань транспорту. За допомогою методів лабораторних та пробігових випробувань вони здійснюють перевірку автобусів та тролейбусів виробництва ЛАЗ на відповідність сертифікаційним вимогам Російської Федерації», — йдеться в повідомленні прес-служби холдингу. Як відзначив генеральний директор ТОВ «ЛАЗ» Володимира Дзунза, російські вимоги до транспорту дещо відрізняються від європейських. Зокрема, під час сертифікації автобусів та тролейбусів спеціалісти приділяють велику увагу рівню шуму та загазованості в різних місцях салону, на робочому місці водія, вимогам щодо електробезпеки, гальмівним властивостям транспорту, його керованості та інше. Водночас, за його словами, проведення такої сертифікація дасть змогу підприємству брати участь у тендерах та здійснювати постачання транспорту на ринок Росії, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День»