Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Економіка

6 червня, 2012 - 00:00

Територія України тепер покрита мережею супутникового телемовлення високої чіткості

Минулої суботи Україна стала помітно ближчою до Європи. Як зазначила глава підрозділу компанії Viasat в Україні Оксана Ферчук, цього дня її компанія почала вперше в нашій країні надавати послуги супутникового телебачення у форматі високої чіткості HD. В Європі це вже не новинка. За оцінками експертів, до 2015 року 80% домогосподарств країн ЄС володітиме телевізорами HD і половину з них буде підключено до відповідного сигналу. Це надасть можливість європейцям дивитися телебачення високої чіткості й насолоджуватися якістю. З приходом HD-телебачення в нашу країну українці матимуть такі самі можливості. Клієнти супутникового телебачення зможуть побачити з високою якістю зображення і звуку на платформі Viasat усі матчі Євро-2012, а також змагання Олімпійських ігор у Лондоні. Як наголосила Ферчук, час HD в Україні настав. Відповідаючи на запитання «Дня», вона, пославшись на політику компанії, не змогла уточнити, який обсяг іноземних інвестицій був потрібен для того, щоб запровадити в Україні HD TV. Проте вона сказала, що в цей проект вклали чималі інвестиції чотири компанії: Viasat, медіагрупа «Україна», яка створила телеканал «Футбол» в HD-якості й дала можливість дивитися всі ігри Євро-2012, компанія «Айстра», що є оператором супутника, з якого здійснюється мовлення, та компанія «Воля», яка є партнером Viasat, повідомляє Віталій КНЯЖАНСЬКИЙ, «День».

Вагонобудівний завод завершує постачання 200 платформ для Латвії

Стахановський вагонобудівний завод (СВЗ, Луганська обл.), одне з провідних вагонобудівних підприємств України, в червні 2012 року має намір відвантажити на адресу Латвійської залізниці, співпрацю з якою відновлено поточного року, останню партію платформ (60 од.) для перевезення великотоннажних контейнерів і колісної техніки в рамках контракту на постачання 200 платформ. Як учора повідомила прес-служба підприємства, контракт на постачання платформ, вартість якого не розголошується, підписано в січні після перемоги СВЗ в тендері Латвійської залізниці. У прес-релізі уточнюється, що ціна платформ формується на кожну партію відповідно до ринкових цін на металопрокат і крупне вагонне литво. «Продовження співпраці з Латвійською залізницею є наочним підтвердженням європейської якості продукції СВЗ. Хопери для мінеральних добрив, платформи, інші моделі вагонів завод постачав і 2008, і 2009 років, і сьогодні СВЗ зацікавлений у подальшій співпраці з Латвійською залізницею», — наводяться в прес-релізі слова голови наглядової ради СВЗ Едуарда Місеври. Згідно з повідомленням, за останніх 10 років співпраці з прибалтійськими залізничниками СВЗ випустив близько 1500 од. спеціалізованого рухомого складу: 600 платформ різних моделей, 550 хоперів-мінераловозів, а також універсальні напіввагони.

«Укрпошта» презентувала марку із зображенням талісманів Євро-2012

У Міжнародний день захисту дітей введено в обіг нову поштову марку «УЄФА ЄВРО 2012тм» (Славко і Славек), на якій зображені офіційні талісмани чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Як повідомляє прес-служба Міжнародного дитячого центру «Артек», урочиста церемонія спецгасіння марки, присвяченої Євро-2012, відбулась у п’ятницю в дитячому таборі «Морський» МДЦ. Перші відбитки спеціального штемпеля на конвертах із маркою чемпіонату Європи з футболу поставили юні артеківці, представники влади і видні філателісти. Директор департаменту письмової кореспонденції і філателістичної продукції УДППЗ «Укрпошта» Наталія Мухіна відзначила, що марка у всьому світі є не лише знаком поштової оплати, але й предметом колекціонування, витвором мистецтва, а отже — вигідним об’єктом для інвестицій. «Марки, як картини відомих художників або ювелірні вироби, з часом стають більш цінними. Трапляється, що за марку через десятиліття після її введення в обіг колекціонери пропонують великі гроші, аби тільки мати її у своїй колекції», — додала Мухіна. У прес-службі нагадали, що введена в обіг нова марка є черговим випуском «Укрпошти», присвяченим чемпіонату Європи з футболу. Раніше «Укрпошта», яка є офіційним ліцензіатом УЄФА ЄВРО 2012тм, уже випустила поштовий блок «УЄФА ЄВРО 2012тм. Україна-Польща» і дві зчіпки по чотири марки в кожній: «Міста-господарі УЄФА Євро-2012» і «Футбольні арени УЄФА Євро-2012».

Газета: 
Рубрика: