Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

15 листопада, 2005 - 00:00

За п'ять років — 128 тисяч автомобілів

ЗАТ «Єврокар» (Соломоново Закарпатської обл.) в 2005—2010 рр. збирається випустити понад 128 тис. автомобілів різних марок (Skoda, Volkswagen, Audi). За словами голови наглядової ради компанії Олега Бояріна, в рамках програми створення робочих місць і розширення виробничих потужностей, розрахованої на 2005—2010 рр., планується поетапне збільшення чисельності працюючих на підприємстві з 240 чол. у 2005 році до 1640 чол. у 2009 році. У ході реалізації другої черги проекту «Єврокар» (2005—2008 рр.), потужністю 35 тисяч авто в рік, буде здійснено поетапний перехід до повного циклу виробництва, що включає зварювання, фарбування кузовів і зборку автомобілів. У цей час ведеться будівництво першого етапу другої черги — цехи конвеєрної зборки. На реалізацію проекту планується залучити понад 1 млрд. грн.

Конкуренція серед супермаркетів зростає

Компанія «Патерсон», власник роздрібних продовольчих мереж, у 2006—2009 роках планує відкрити 113 нових магазинів у Росії й Україні (без урахування франчайзингу), повідомила директор зі зв'язків із громадськістю компанії Надія Сенюк. За її прогнозом, до 2010 року в мережу входитиме 170 магазинів, 20 із них відкриють в Україні. До кінця 2005 року загальний обсяг інвестицій у розвиток мережі «Патерсон» досягне $145 млн.«Протягом найближчих чотирьох-п'яти років ми сконцентруємося на розширенні мережі в тих регіонах, де ми вже присутні. А в тих регіонах, де «Патерсон» не планує сам відкривати магазини, ми розвиватимемося на умовах франчайзингу», — заявила Сенюк.

Тарифи на грошові перекази знизять

Американська компанія WesternUnion готова надати до кінця року Антимонопольному комітету (АМК) України плани зі зниження тарифів на грошові перекази з деяких країн. У АМК наполягають на зниженні тарифів на грошові перекази з Польщі, Греції, Ізраїлю, Чехії, Німеччини, й на введенні нової послуги: переказ грошей із США. Це дуже важливо, особливо якщо враховувати, що в цих країнах працює багато українців.

Інвестиції в мобільний зв'язок

Оператор мобільного зв'язку ТОВ «Астеліт» (торгова марка life:)) планує інвестувати до кінця 2007 року в розвиток мережі мобільного зв'язку $1 млрд.

«Для розвитку мережі ми тільки в цьому році інвестували $315 млн. До кінця 2007 року ми плануємо збільшити наші інвестиції до $1 млрд.», — повідомив головний виконавчий директор «Астеліта» Ахмет Танйу. Він відзначив, що в цей час оператор значно розширив покриття, охопивши мережею мобільного зв'язку головні автомагістралі країни, 100 найбільших міст і 9 тис. населених пунктів країни. За його словами, компанія завершила першу фазу проекту з покриття основних автошляхів і розпочала другий етап, результатом якого стане розширення мережі на всі додаткові дороги. «У наших планах — досягнути до середини 2006 року загальнонаціонального покриття», — сказав Танйу.

Оперативне врегулювання збитків

Страхова компанія «ЛЕММА» уклала договір із аджастерською компанією Fulmar Consulting Ltd. (Англія) на надання сюрвейерських послуг і послуг із урегулювання збитків.Співпраця з Fulmar Consulting Ltd. дозволить СК «ЛЕММА» найбільш оперативно врегулювати збитки зі страхових випадків за кордоном і в Україні.

«Балтика» в Україні

Baltic Beverages Holding (BBH) планує в 2006 році розпочати виробництво в Україні пива під торговою маркою «Балтики», яке зараз імпортується на український ринок із Російської Федерації. За словами президента ВВН-Україна Петра Перетятько, передбачається, що виробництво пива «Балтика» буде налагоджене на належному холдингу київському пивзаводі «Славутич». У цьому році імпорт пива «Балтика» в Україну становитиме близько 3 млн. дал. У наступному році компанія планує продати до 4 млн. дал ТМ «Балтика» (включаючи імпорт). Сьогодні BBH в Україні належить 99,6% ВАТ «Львівська пивоварня» і 92% — ВАТ «ПБК «Славутич» (включаючи введену в дію в червні 2004 року нову Київську броварню «Славутич»).

Більше євроцементу

Українські підприємства російського холдингу «Євроцемент груп», що об'єднує 15 підприємств, — ВАТ «Балцем» (Харківська обл.) і ВАТ «Краматорський цементний завод «Гармата» (Донецька обл.) — в січні—жовтні поточного року збільшили виробництво цементу на 27,4% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року — до 2,483 млн. тонн.

За даними асоціації «Укрцемент», цементний завод «Пушка» за 10 місяців збільшив виробництво цементу на 9,2% — до 565,2 тис. тонн, «Балцем» — на 34%, до 1,918 млн. тонн. Потужність українських підприємств «Євроцемент груп» становить близько 5 млн. тонн на рік. У 2004 році вони випустили близько 2,4 млн. тонн цементу.

Газета: 
Рубрика: