Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

3 листопада, 2005 - 00:00

Відстоюємо чесне ім’я

Державна акціонерна компанія «Хліб України» спростовує повідомлення окремих засобів масової інформації про визнання її банкрутом. На думку компанії, ДАК не може бути визнаною банкрутом, оскільки не підлягає приватизації. Крім того, визнання будь-якого суб’єкта господарювання банкрутом можливо лише за наявності відповідного судового рішення. Щоб виправдатися в очах громадськості, компанія апелює до розробленого компанією бізнес-плану комплексного оздоровлення та розвитку. Він, зокрема, припускає повернення майна «Хліб України», незаконно переданого у власність третім особам або перебуваючого в оренді, стягування дебіторської заборгованості перед компанією. Цим планом також пропонується реалізувати 49% акцій ДАК «Хліб України». Але, на думку компанії, цей крок доцільно робити лише в тому випадку, якщо держава не знайде інших джерел фінансування.

Російські двигуни в Харкові

Група компаній «Трансмашхолдинг» (Росія) вивчає можливість створення в Харківській області заводу з виробництва дизельних двигунів. Як повідомив глава Харківської облдержадміністрації Арсен Аваков, група компаній «Трансмашхолдинг», що поєднує провідні підприємства Росії з виробництва продукції для залізниць, вела переговори про створення спільного підприємства з «Заводом ім. Малишева», що, зокрема, спеціалізується на виробництві дизельних двигунів для тепловозів. Але «з деяких причин» ідея не одержала підтримки, проте росіяни не відмовилися від планів розгортання в Харкові свого виробництва. Аваков пояснив це тим, що в області «традиційно сильні позиції щодо кваліфікованої робочої сили й більш аніж віковий машинобудівний досвід». Він також повідомив, що група «Трансмашхолдинг» наразі проводить переговори про створення спільного підприємства з іншим великим харківським підприємством — «Електроважмаш», якому, зокрема, пропонує випуск устаткування для російських залізниць.

Україна одержить нові автомобілі

KIA Motors Co у 2006 році має намір реалізувати в Україні не менш п’яти тисяч автомобілів KIA, що перевищить очікуваний показник продажу цього року (дві тисячі одиниць) в 2,5 рази. Як повідомив директор компанії «Кіа Моторс Україна», такого обсягу продажу планується досягти, зокрема, за рахунок трьох стратегічно важливих моделей: KIA Rio New (В-клас), Cerato (З-клас), Sorento (клас позадорожні). «Ми впевнені в реалізації цих планів, оскільки марку KIA визнано в Європі такою, яка розвивається дуже швидшими темпами, позитивна динаміка спостерігається й в Україні», — відзначив Ткаленко, додавши, що це обумовлено постійним відновленням модельного ряду, якісним удосконаленням автомобілів. Серед пріоритетних складових просування на ринку України марки KIA він відзначив підвищення якості обслуговування клієнтів й обслуговування після продажу. Наразі компанія надає п’ятирічну гарантію на свої автомобілі. Її дилери працюють практично в усіх регіонах України. Як відзначив президент регіональної штаб-квартири по країнах Східної Європи та СНД Хюн Таік Лі, Україна є стратегічно важливим ринком для компанії KIA Motors Co: «Протягом найближчих двох років ми плануємо довести продажу KIA в Україні до десяти тисяч одиниць».

«Клуб сиру» розширюється

Корпорація «Клуб сиру» планує до вересня 2006 року запустити в Полтавській області новий сироварний завод потужністю 55—60 тонн продукції на добу. За словами президента корпорації Олександра Петрова, вартість цього проекту складає 25 млн. доларів. Наступного року корпорація також має намір розпочати будівництво у Вінницькій області сироварного підприємства потужністю 110 тонн/добу та вартістю 38—40 млн. доларів. Планується, що нове підприємство буде введено в експлуатацію навесні 2007 року. За словами Петрова, в листопадi цього року на приналежному корпорації Канівському маслосирзаводі (Черкаська обл.) планується установити нову лінію продуктивністю 38 тонн/добу. Передбачається, що під кінець року сумарна потужність двох сироварних підприємств корпорації (Світловодського маслосиркомбінату й Канівського маслосирзаводу) становитиме 105 тонн/добу.

Нові учасники електронних платежів

Банки «Південний» і «Фінбанк» стали членами Національної системи масових електронних платежів. НСМЕП — внутрішньодержавна банківська багатоемітентна платіжна система масових платежів, що з листопада 2004 року працює в режимі промислової експлуатації. Наразі членами НСМЕП є 23 банки. За даними НБУ, за час експлуатації НСМЕП не було зафіксовано жодного випадку шахрайства з використанням національних карт.

Коксовий спад

Алчевський коксохімічний завод (Луганська обл.), одне з п’яти найбільших коксохімічних підприємств України, в січні— червні цього року знизив чистий прибуток на 41,9% у порівнянні з аналогічним періодом 2004 року — з 15,760 млн. грн. до 9,161 млн. грн. Про це повідомляється в офіційній інформації компанії, опублікованій у зв’язку зі збільшенням статутного фонду (СХ) АКХЗ на 700 млн. грн. — до 752,99 млн. грн. шляхом додаткового випуску 2,8 млрд. акцій номіналом 0,25 грн. Чистий прибуток від реалізації продукції комбінату в першому півріччі 2005 року становив 349,236 млн. грн., тоді як в першому півріччі 2004 року — 563,880 млн. грн. Фінансовий результат АКХЗ від звичайного прибутку до оподаткування в січні—червні 2005 року становив 16,182 млн. грн., в аналогічному періоді минулого року — 22,099 млн. грн.

Нульовий кредит

ЗАТ «Страхова компанія «Континет» спільно з банком «Фінанси і Кредит» і концерном «Укравтопром-Інвест» розробила й у жовтні цього року розпочала впровадження нової комплексної програми страхування та кредитування нових автомобілів вітчизняного виробництва й виробництва країн СНД із нульовим стартовим внеском. Особливість даної програми — страхова компанія виступає страхувальником фінансових ризиків банку й автосалону. Це робить можливим реальний продаж автомобілів у кредит із нульовим стартовим внеском і дозволяє зберегти незмінною вартість купівлі. Тобто сумарна вартість купленого в кредит автомобілю за цією програмою залишається такою ж, як і вартість за вже звичної кредитної схеми — 10— 30% первинного внеску. Початкова сума витрат покупця — оформлення кредиту, відрахування в Пенсійний фонд, на оформлення автомобіля в МРЕВ — складає в еквіваленті $600—800. Окрім того, дана програма є «відкритою», тобто будь-який дієздатний громадянин України, який відповідає загальним умовам надання кредиту в банку «Фінанси і Кредит», може придбати автомобіль за цією програмою.

Газета: 
Рубрика: