Кадрові питання вирішать у жовтні
Збори акціонерів ЗАТ Інвестиційна компанія «ХХI століття», намічені на 12 жовтня, розглянуть питання призначення Лева Парцхаладзе головою наглядової ради і затвердження Миколи Ержаховського на посаді голови правління. Про це агентство Інтерфакс-Україна повідомили в компанії. Зараз М. Ержаховський є виконуючим обов’язки голови правління, раніше він обіймав посаду заступника голови правління. ЗАТ «Інвестиційна компанія «XXI століття» здійснює прямі інвестиції в проекти з нерухомості. Компанія розпочала діяльність у 1995 році. У її портфелі інвестиційні проекти мережі торговельних центрів «Квадрат», мережі ресторанів швидкого обслуговування «Швидко», девелоперська компанія «Житло XXI століття» (проекти житлової нерухомості і комерційної нерухомості).
Інвестор виконує свої зобов’язання
Фонд держмайна (ФДМ) України підтвердив виконання компанією System Capital Management (SCM) інвестиційних зобов’язань, узятих при приватизації ВАТ «Північний гірничо-збагачувальний комбінат» (ПівнГЗК) і ВАТ «Центральний гірничо-збагачувальний комбінат» (ЦГЗК, обидва — Кривий Ріг). Як повідомляється в прес-релізі ВАТ «ЦГЗК» і ВАТ «ПівнГЗК», обидва комбінати успішно пройшли перевірку ФДМ про виконання інвестиційних зобов’язань SCM. У березні 2005 року ФДМ уже проводив перевірку двох ГЗК і підтвердив виконання інвестзобов’язань компанією SCM, що контролює 98,92% акцій ПівнГЗК і понад 99% — ЦГЗК. 2004 рік ЦГЗК завершив із чистим прибутком 337,64 млн. грн. а ПівнГЗК — 546,5 млн. грн.
Екологічно чисті технології
Датська компанія FLSmidth планує побудувати в Луганській області сучасний цементний завод потужністю близько 1,5 млн. тонн цементу на рік. Обсяг необхідних для будівництва інвестицій оцінюється в EUR 100—130 млн. Це буде сучасне підприємство, на якому планується впроваджувати передові екологічно чисті технології. Це питання обговорювалося під час зустрічі луганського губернатора Олексія Данилова з директором із продажу в Росії та країнах СНД компанії FLSmidth Рікардом Еймертом. Наразі в області проводять хімічні аналізи зразків корисних копалин, придатних для цементного виробництва, розробляють технічні пропозиції. Р. Еймерт зазначив, що проект є одним iз наймасштабніших не лише в Україні, а й у країнах СНД.
Потреби ринку пива зростають
ВАТ «Миколаївський пивзавод «Янтар», що входить до компанії «САН Інтербрю Україна», ввело в експлуатацію нову лінію розливу пива в ПЕТ-упаковку потужністю 32 тис. ПЕТ-пляшок на годину. Лінія введена в рамках комплексної реконструкції, що проводиться 2005 року на підприємстві. Сума інвестицій компанії «САН Інтербрю Україна» в нове обладнання становить близько EUR7 млн. «Минулого року підприємство збільшило обсяги виробництва на 7,3%. Нинішнього року, багато в чому завдяки новій лінії, ми плануємо досягти ще вищого показника й покрити зростаючі потреби ринку в якісному продукті», — зауважив директор заводу Юрій Луцков. На лінії здійснюватиметься розлив пива торгових марок «Чернігівське» та «Янтар». Нова лінія також дозволяє скоротити час на завантаження машин продукцією — до 20 хвилин.
Розглядаються міські проекти
Представники японської компанії «Penta-Ocean Constructіon Co. Ltd», що займається реалізацією будівельних проектів, обговорили з Одеським міським головою Едуардом Гурвіцем можливості інвестування в міські проекти. Як повідомляє прес-служба партії «Народний союз «Наша Україна», цій зустрічі передував візит до Одеси посла Японії в Україні. Під час зустрічі з мером Одеси представники «Penta-Ocean Constructіon Co. Ltd» повідомили, що метою їхнього візиту до України є пошук нових проектів, які можуть представляти спільний інтерес для двох країн. Зокрема, на міжурядовому рівні вже досягнуті домовленості про спільне проведення реконструкції аеропорту «Бориспіль» і будівництво моста в Миколаєві. Зі свого боку, Е. Гурвіц висловив сподівання, що японські бізнесмени зацікавляться можливостями інвестування в проект реконструкції комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса».
Масштабна програма порту
Відомі іноземні компанії, в числі яких ізраїльська «Офер груп», європейські Mayers і CMN, а також японська Itochu Corp., виявляють цікавість до участі в масштабному, вартістю десь $1,5 млрд., проекті розвитку Одеського морського торгового порту (ОМТП). Як зазначив начальник порту Микола Павлюк, програма, яка розрахована до 2008 року, передбачає збільшення пропускної спроможності порту з 33 млн. до 35 млн. тонн вантажів щорічно, а також чотирикратне — до 2 млн. контейнерів на рік — збільшення потужностей iз переробки контейнерів. Очікується, що програма дозволить створити додатково 2 тис. робочих місць. За словами М. Павлюка, на даний момент проект розвитку ОМТП узгоджений з усіма органами місцевого самоврядування, ДО «Укрморпорт» і затверджений Мінтрансзв’язку України.