Шинники переходять на сільгосптехніку
У зв’язку з індексацією основних фондів ВАТ «Дніпрошина», що займається виробництвом шин для сільськогосподарської техніки, вантажних і великовантажних автомобілів, навантажувачів вітчизняного й імпортного виробництва, збільшує статутний капітал із 27 до понад 149 млн. гривень шляхом збільшення номінальної вартості акцій (із 9,16 грн. до 50,00 грн.). Таке рішення було схвалено на зборах акціонерів товариства.
Акції підприємства котируються у другому рівні лістінга ПФТС. Останнє котирування (26 липня): купівля — 49 грн., продаж — 61 грн. Ціна останньої угоди (26 липня) — 56 грн.
Минулого року підприємство випустило 1,7 млн. штук шин, знизивши їхній випуск (за рахунок шин для автомобілів і мотоциклів) у порівнянні з попереднім роком на 2%, але наростивши при цьому на 37% виробництво шин для сільгосптехніки — до 390 тис. штук.
Експортні поставки газу будуть надійними
Компанія «Укртрансгаз» розпочала реконструкцію компресорної станції «Комарне» (Львівська обл.), яка використовується в експортних поставках газу до Республіки Польща. В перспективі це значно підвищить надійність експортних поставок і знизить витрати енергоресурсів на транспортування газу на Захід.
У рамках реконструкції на станції проводиться реновація механічної частини турбогенератора №2, встановлюються сучасні пристрої автоматизованого контролю й управління газоперекачувальними агрегатами, а також замінюються електричні комунікації й обладнання. Термін реконструкції механічної частини одного турбоагрегату становить два місяці.
Металурги збільшили відрахування до бюджету
Металургійний комбінат «Запоріжсталь» у першому півріччі збільшив відрахування до бюджетів усіх рівнів на 13,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року — приблизно до 250 млн. грн.
«Якщо в 2002 році ми заплатили до бюджетів усіх рівнів близько 300 млн. грн., а в 2003 році — понад 0,5 млрд. грн. і стільки ж у 2004 році, то за перше півріччя 2005 року й навіть із урахуванням падіння світового ринку металопрокату — близько 250 млн. грн., що на 30 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2004 року», — розповів фінансовий директор компанії Олександр Рабцун.
Комбінат приділяє велику увагу модернізації та реконструкції виробництва. Зокрема, на технічне переозброєння й екологічні програми щорічно виділяється понад 500 млн. грн. При цьому частка власних інвестицій на тонну зробленої металопродукції в 2004 році становила близько $25, а за шість місяців 2005 року — $27.
Авіабудівників помирив двохсоттисячний пасажир
Розробники і будівники українського серійного авіалайнера Ан-140 зустрічали у четвер в аеропорту «Жуляни» ювілейного двохсоттисячного пасажира. Ним виявилася консул Посольства Словаччини в Україні Барбора Зварикова, яка летіла рейсом Братислава — Київ. На згадку про переліт словацькому консулу вручили персональний Ан-140 — точну копію авіалайнера в мініатюрі. А також срібну монету з серії «Літаки України» і льотну книжку пасажира.
До речі, на фоні ювілейного пасажира авіабудівники (директор Харківського авіазаводу Павло Науменко і в.о. генерального конструктора АНТК ім. Антонова Дмитро Кива) потиснули один одному руки і привселюдно заявили, що готові вирішити всі фінансові розбіжності, підписати мирну угоду і продовжити співпрацю. «Досі ми з харківським авіазаводом так і працювали. У нас був акт взаємозаліків, як вони нам не платили, так і ми їм не платили», — поринув у спогади Кива. Напевно, логічно було б знову повернутися до цієї системи.
Перший серійний Ан-140 вийшов на регулярні лінії в 2002 році. Сьогодні під прапорами трьох країн (України, Ірану і Азербайджану) літають одинадцять авіалайнерів цього типу. Перші сто тисяч пасажирів літаками Ан-140 було перевезено за 26 місяців. Щоб перевезти іще сто тисяч — знадобилося менше року, повідомляє Марина БРИКИМОВА , «День»