Домовилися про поставки рейок
Металургійний комбінат «Азовсталь» (Маріуполь Донецької обл.) і Держадміністрація залізничного транспорту «Укрзалізниця» домовилися про співпрацю з питань поставок залізничних рейок. Угода про співробітництво була підписана гендиректором металургійного комбінату 1 червня, а гендиректором «Укрзалізниці» — 10 червня 2005 року. ВАТ «Азовсталь» планує поставити «Укрзалізниці» до кінця серпня 2005 року 42,660 тис. тонн рейок і рейкових зчеплень. За п’ять місяців цього року меткомбінат відвантажив для потреб залізниці 46,391 тис. тонн рейок і рейкових зчеплень. «Підписана угода відіграє важливу роль у розвитку нашого комбінату й дозволить більше уваги приділяти підвищенню якості продукції, будувати довгострокові плани з підвищення обсягів виробництва та поставці рейок і рейкових зчеплень не тільки для «Укрзалізниці», але й іншим споживачам у близьке і далеке зарубіжжя», — підкреслив генеральний директор ВАТ «Азовсталь» Олексій Білий.
Виконання інвестзобов’язань
Німецько-британська компанія RSJ до 1 серпня завершить виконання інвестиційних зобов’язань, узятих під час створення ЗАТ «Кримський Титан» (Армянськ, АРК), вклавши в підприємство ще $36 млн. Загальний розмір інвестиційних зобов’язань компанії становить $72 млн., які надходять двома рівними траншами (перший транш уже внесений). Інвестиції використовуються для реконструкції виробничих потужностей і для реалізації програм створення виробництв більш складних з’єднань діоксиду титана. ЗАТ «Кримський Титан» є провідним виробником діоксиду титана в Східній Європі. Сировинною базою підприємства є Вольногорський ГМК та Іршанський ГЗК, узяті в оренду терміном на п’ять років згідно з договором, укладеним між ЗАТ і Фондом державного майна України.
Складання автобусного парку
Підприємство «Донелектроавтотранс» (Донецьк) у 2005 році планує придбати для складання і комплектації на своїй базі 30 автобусів Мінського автозаводу (МАЗ) великої і надвеликої місткості. Нещодавно на маршрути Донецька вийшли п’ять нових автобусів надвеликої місткості МАЗ-105 («гармошка»), складених на «Донелектроавтотрансі». Як повідомив директор «Донелектроавтотрансу» Володимир Захаров, за останні два роки автопарк поповнився 50 автобусами МАЗ великої місткості. Автобуси насамперед прямують на маршрути, які зв’язують віддалені райони міста з центром. Автобус великої місткості МАЗ-104 може перевозити до 110 пасажирів, зчленований МАЗ-105 — до 192. Потреба Донецької області в автобусах оцінюється в 1,5 тис. одиниць.
На продаж іде «стратегічний запас»
Уряд скасував введену наприкінці лютого 2005 року заборону на приватизацію стратегічних підприємств, однак зобов’язав узгоджувати продаж усіх таких об’єктів із Кабінетом Міністрів. Про це повідомила голова Фонду держмайна Валентина Семенюк. За її словами, ФДМ буде узгоджувати з урядом також і приватизацію інших підприємств. В. Семенюк повідомила, що на засіданні Кабміну в суботу підкреслювалася необхідність виконання закладеного в держбюджеті-2005 плану приватизації. Як сказала голова ФДМ, уряд доручив міністерствам у двотижневий термін підготувати перелік об’єктів для приватизації. За її словами, в оперативному управлінні фонду сьогодні занадто мало об’єктів для виконання бюджетного плану приватизації. Разом iз тим В. Семенюк додала, що передприватизаційна підготовка цих підприємств вимагатиме досить тривалого часу, що викликає сумніви у виконанні плану надходжень від приватизації в нинішньому році, про що раніше ФДМ попереджав уряд.
Присвоєння міжнародного рейтингу
Міжнародне рейтингове агентство MOODY’S присвоїло українському ПриватБанку міжнародний рейтинг за довгостроковими зобов’язаннями у національній валюті на рівні Baa3. Рейтинг короткострокових зобов’язань банку у національній валюті встановлено на рівні Prime-3. Усі рейтинги мають стабільний прогноз. Присвоєні рейтинги відносяться до інвестиційного класу глобально-порівнянної міжнародної рейтингової шкали рейтингового агентства Moody’s Investors Service. У повідомленні MOODY’S вказується, що такий рівень рейтингів ПриватБанку зумовлений його системною значущістю для економіки країни як найбільшого банку з найбільшим обсягом активів та депозитів. Аналітики MOODY’S відзначають лідируючі позиції банку на ринку банківських платіжних послуг, включаючи пластикові картки, а також на ринку споживчого кредитування. ПриватБанк є найбільшим оператором ринку банківських послуг: за станом на 1 травня 2005 року банк обслуговує 9,1 млн. рахунків фізичних осіб і понад 350 тисяч рахунків корпоративних клієнтів.