Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

29 березня, 2005 - 00:00

Консорціум та його партнери

Антимонопольний комітет України надав дозвіл ТОВ «Міжнародний консорціум з управління та розвитку газотранспортної системи України» (Київ), ВАТ «Газпром» (Російська Федерація) та НАК «Нафтогаз України (Київ) на узгоджені дії у вигляді будівництва та подальшої експлуатації газопроводу Богородчани — Ужгород. Будівництво газопроводу є першим етапом інвестиційної фази діяльності консорціуму, створеного на виконання угоди між Кабінетом Міністрів України та урядом РФ про стратегічне співробітництво у газовій галузі. Крім того, АМК надав дозвіл компанії «Емельгемейтед Рейлроад Холдінг ЛЛСГ» (США), яка планує у майбутньому здійснювати інвестиційну діяльність, на придбання акцій ВАТ «Об’єднане господарство залізничного транспорту» (Сєвєродонецьк Луганської обл.), основними видами діяльності якого є перевезення вантажів по під’їзним коліям, здійснення вантажно-розвантжувальних робіт.

Освоїли нову технологію

Оператор мобільного зв’язку ТОВ «Астеліт» (торгова марка life:)) учора почав надавати послуги передачі даних на основі технології EDGE. Нові послуги доступні в центрах Києва, Одеси та Дніпропетровська, плата за них стягується аналогічно платі за GPRS. Технологія EDGE дозволяє передавати дані з пропускною спроможністю до 472 кілобит на секунду (зараз у мережі «Астеліт» — до 236 кбит/сек.), що в кілька разів перевищує можливості технології GPRS. У даний час послуги GPRS надають усі оператори мобільного зв’язку, крім ТОВ «Голден телеком».

«Великовантажна» частка

ВАТ «КамАЗ» (Набережні Челни, РФ) збирається завоювати 2005 року 35% українського ринку вантажівок, що дещо вище торішнього показника. «КамАЗ» має в Україні досить розгалужену мережу сервісних центрів — 2005 року їхня кількість досягне 30. 2004 року в Україні було реалізовано 1460 вантажівок і запасних частин до них на суму 466 млн. рублів, що становило 24% від усього експорту Камського автозаводу. Планується, що 2005 року в Україні буде реалізовано не менше аніж 1,5 тис. великовантажних «КамАЗів» і запчастин до них на суму 550 млн. рублів.

Не нижче за облікову ставку

ТОВ «УкрТехноФос» (Рівне), один із провідних українських виробників мінеральних добрив, планує в травні 2005 року випустити дворічні відсоткові облігації на загальну суму 5 млн. грн. Платіжним агентом розміщення виступить «Кредит Банк (Україна)» (Львів). Облігації, які випускаються в бездокументарній формі номіналом 1 тис. грн., не мають додаткового забезпечення. Прибуток за ними виплачуватиметься щоквартально. Відсоткову ставку на 1—4 купонні періоди встановлено на рівні 18% річних, ставку на 5—8 купонні періоди емітент сповістить до 31 березня 2006 року. При цьому вона не може бути нижчою аніж облікова ставка Нацбанку України на дату прийняття ухвали про зміну відсоткової ставки.

Членство в CОТ залежить від парламенту?

Вступ України до СОТ 2005 року повністю залежить від політичної волі Верховної Ради України. Таку думку висловив перший секретар відділу СОТ з прийому нових членів Кейто Адріан, який головує на засіданні Робочої групи з розгляду заявки України щодо вступу до цієї організації. За його словами, нова українська влада старається переглянути політику своїх попередників. «І вже незабаром нове бачення українського уряду, оформлене в ряді законопроектів, буде направлене до парламенту. Власне, Верховна Рада і прийматиме ухвалу з тих питань, урегулювання яких є необхідним для вступу України до СОТ», — зазначив він. Як вважає К. Адріан, більшість експертів вельми позитивно оцінюють шанси України на вступ до СОТ. «Особисто я вважаю, що встигнути до кінця року проблематично… Це дуже рано. І все ж таки ми намагаємося прискорити процес з урахуванням вступу України саме наприкінці поточного року», — підкреслив він.

Газета: 
Рубрика: