Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

9 лютого, 2005 - 00:00

Сучасний менеджмент

Мережа ресторанів швидкого харчування «Швидко» (Київ) має намір вкласти 1,62 млн. грн. у реалізацію розрахованого на рік проекту автоматизації діяльності. У єдину систему управління ресурсами підприємства будуть інтегровані всі ресторани мережі «Швидко», кулінарний комбінат і логістика. Це дозволить менеджменту компанії отримувати інформацію про стан бізнесу в режимі реального часу. Внаслідок впровадження системи компанія очікує зниження витрат на складування приблизно на 40%, трудовитрат на виконання фінансових функцій, обліку і контролю за персоналом — на 25%, витрат на капітальне будівництво — на 5%.

Заявка на бюджетну компенсацію

Національна асоціація цукровиробників України «Укрцукор», яка об’єднує вітчизняні цукрові заводи, вважає за необхідне поширити дію механізму часткової бюджетної компенсації відсоткових ставок кредитів комерційних банків на цукрові заводи для поліпшення їхнього матеріально-технічного стану. Ця ініціатива буде озвучена в ході запланованих на 16 лютого парламентських слухань з питання стану буряково-цукрової галузі. Як повідомлялося, Кабінет Міністрів збільшив на 2005 рік розмір часткової компенсації аграріям з держбюджету відсоткових ставок по кредитах у національній валюті з минулорічних 8% до 10% річних і в іноземній валюті — з 6 до 7%.

Заплановане зростання на 10 відсотків

ЗАТ «Оболонь» (Київ) планує у 2005 році збільшити виробництво пива більш ніж на 10% порівняно з 2004 роком — до понад 60 млн. декалітрів. Про це повідомив президент на громадських засадах ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян. Він також відзначив, що компанія має намір у поточному році збільшити на 10% експорт пива. О. Слободян повідомив, що минулого року «Оболонь» експортувала продукції на суму $41 млн., що на 28,1% більше порівняно з 2003 роком. Частка компанії на українському ринку пива у 2004 році становила 22,5%, що на 2,1 п.п. перевищує показник 2003 року.

Сервіс для внутрішнього користування

Український оператор зв’язку «Голден Телеком» підписав з компанією «БМС-Консалтинг» (обидві — Київ) угоду на поставку системи сервісного обслуговування співробітників HP Service Desk 4.5. Система дозволить персоналу компанії (її офіси розташовані у Києві, Одесі, Дніпропетровську, Запоріжжі та Львові) оперативно і якісно вирішувати безліч завдань з використання інформаційних ресурсів, обладнання та програмного забезпечення. Як очікується, система значно знизить втрати робочого часу персоналу компанії, які виникають внаслідок виходу з ладу апаратних, а також збою програмних засобів, підвищить продуктивність праці.

Газета: 
Рубрика: