Зелене світло тепловозам
Холдингова компанія «Луганськтепловоз», монопольний у СНД виробник магістральних вантажних тепловозів, 2005 року планує випустити продукцію на суму понад 560 млн. грн., що перевищить аналогічний показник 2004 року більше ніж на 37%. За рахунок збільшення випуску тепловозів поточного року планується випустити 64 секції (2004 року — 53). 2005 року планується постачити «Укрзалізниці» п’ять составів електропоїздів змінного струму та три состави — постійного, а також три дизель-поїзди нового покоління ДЕЛ-02 (2004 року постачено перший состав поїзда). Крім того, планується на 17% збільшити обсяг виробництва запасних частин — до 60 млн. грн.
Цільова аудиторія
Казахстанська корпорація AsiaTravel збирається 2005 року зайняти 10—15% (за кількістю телефонів) українського ринку мобільних телефонів. Про це повідомив генеральний директор представництва Asia Travel в Україні Андрій Белінський. За його словами, до кінця цього тижня телефони під торговельною маркою Sofi з’являться в магазинах. В Україні будуть представлені чотири моделі недорогих телефонів (від $100 до $200), цільова аудиторія — жінки від 15 до 40 років. Телефони продаватимуться з трирічною гарантією, сервісне обслуговування надасть українська компанія «Крок». Аsia Travel продає під власною торговельною маркою телефони, вироблювані на заводах у Тайвані та Південній Кореї компанією Seven (Гонконг), дочірнім підприємством корпорації TCL.
Двадцять універсамів за рік
Керуюча компанія «Корпорація ПАККО» (Луцьк) планує в 2005 році відкрити в Україні близько 20-ти універсамів «Вопак» у Волинській, Рівненській, Львівській, Івано-Франківській, Житомирській, Хмельницькій і Вінницькій областях. Як повідомив агентство Інтерфакс-Україна менеджер із зв’язків із громадськістю корпорації Сергій Григоренко, влітку 2005 року в Луцьку відкриють гіпермаркет «Там — Там», що є спільним проектом «ПАККО» і компанії «Західна Нафтова Група». З його слів, 1 лютого мережа «Вопак» відкрила перший магазин у Львові торговою площею 605 кв. метрів, який став 15-м у мережі. Зараз корпорація «ПАККО» управляє дев’ятьма дрібнооптовими магазинами самообслуговування ПАККО формату cash&carry та 15 універсамами «Вопак»
Виробництво м’яса птиці зросте вдвічі
ТОВ «Рубі Роз Агрікол Лтд», що реалізує продукцію під торговою маркою «Морозівські курчата», планує до кінця 2005 року вдвічі збільшити потужності з виробництва м’яса птиці — до 36 тис. тонн на рік. Про це повідомив директор підприємства Сергій Забелін. Iз його слів, компанія планує цього року повністю автоматизувати утримання поголів’я птиці, ввести в експлуатацію новий інкубатор на 1,5 млн. одночасної посадки яєць і запустити новий забійний цех потужністю дев’ять тис. голів на годину. С. Забелін відзначив, що компанія має намір інвестувати в розширення виробництва близько $3 млн. Частка компанії на українському ринку птиці оцінюється в 15%. Зараз компанії належать п’ять птахофабрик. Минулого року компанія виробила 18 тис. тонн м’яса птиці, що вдвічі більше порівняно з 2003 роком.
П’ятикратне збільшення
ВАТ «Харцизький трубний завод» (ХТЗ, Донецька обл.), виробник нафтогазових труб великого діаметру з антикорозійним покриттям, збирається збільшити статутний фонд у 4,64 рази або на 100 млн. грн. — до 127,44 млн. грн. шляхом додаткового випуску простих іменних акцій існуючого номіналу (0,05 грн). Питання про збільшення статутного фонду планується розглянути на позачергових зборах акціонерів ВАТ «ХТЗ» 21 березня. Виручені кошти передбачається направити на реконструкцію і модернізацію виробництва, а також поповнення обігових коштів компанії. Підписку на акції планується провести у два етапи — з 10 по 25 травня і з 26 по 27 травня 2005 року.
Вигідна угода
Citybank International і ВАТ «Запорізький металургійний комбінат Запоріжсталь» підписали вчора угоду про структуроване торговельне фінансування для закупівлі повітророзподільної установки виробництва Air Liguide (Франція) на загальну суму EUR29,3 млн. Підписання угоди відбулося в офісі Citybank Int. у Києві. Фінансування здійснюється з наданням гарантії французькою державною експортною агенцією Сoface. У прес-релізі зазначається, що це унікальна за своїми параметрами угода для підприємств України; фінансування за нею надається без додаткового забезпечення та банківської гарантії на тривалий термін під гранично низький відсоток. Більше того, сума договору становить 75% від загального ліміту Сoface для України.