Аеропорт стане міжнародним
Уряд України відкрив пункт пропуску через державний кордон в аеропорту «Ізмаїл» для міжнародного пасажирського авіаційного сполучення. Як повідомив агентству Інтерфакс-Україна директор аеропорту Олександр П’ятаченко, з «Ізмаїла» планується здійснювати рейси до Туреччини. «Відкриття пункту пропуску дасть нашим працівникам упевненість, що з початком польотів почнуть надходити гроші на утримання аеропорту та виплату заробітної плати», — прокоментував він рішення уряду. О. П’ятаченко повідомив, що аеропорт перебуває в комунальній власності Одеської облдержадміністрації і співпрацює з двома авіакомпаніями — «Південні авіалінії» (Одеса) та «Горлиця—Буковина—Байкал-2000» (Чернівці), що здійснюють чартерні рейси на літаках Ан-26.
Страхувальник розраховує на третину ринку
ВАТ «Страхова компанія «Дія» (Київ) планує в 2005 році зайняти 30% ринку авіаційного страхування, повідомили агентству Інтерфакс- Україна в компанії. За словами джерела, влітку поточного року близько 47% акцій компанії купила страхова група «АВІКОС-АФЕС» (Росія). Акції були придбані внаслідок проведення додаткової емісії акцій. Акції, що залишилися, розподілені між фізичними особами. На даний час статутний фонд компанії становить 7 млн. грн. У подальших планах ВАТ «Страхова компанія «Дія» — страхування морських ризиків.
Пограбування на дорогах
У жовтні 2004 року на відрізку Решетилівка — Кобеляки траси Київ — Дніпропетровськ сталася серія зухвалих нападів на вантажний автотранспорт. Влаштовуючись позаду «хури» на особистих автомобілях і рухаючись з тією ж швидкістю, злочинці розкривали машини прямо на ходу. При цьому використовувалися крюки, страхувальні ремені та інші спеціальні пристосування, а викрадені товари вивантажувалися в автомобіль, що їхав позаду. Саме так було пограбовано машину компанії «Ін-Тайм», що здійснювала плановий рейс. Потерпілим вантажовідправникам було виплачено компенсацію у розмірі 19,5 тис. грн. Директор компанії «Ін- Тайм» Олександр Троян говорить: «У міру того, як компанії-перевізники вдосконалюють свою систему безпеки, злочинці відточують навички нейтралізації захисних заходів, і пограбування у режимі «нон-стоп» — наочний тому приклад. Тому сьогодні ми особливу увагу приділяємо якості замків на дверях машин, використовуємо спеціальні засуви, що наварюються, накладки, сигналізації тощо. І, звичайно, у разi, якщо такого роду інцидент трапиться, збиток, завданий вантажам наших клієнтів, буде відшкодовано». «Маршрутні» вантажоперевізники, що зазнали нападу, уже написали заяви у відділення транспортної міліції, однак на ситуацію це поки що жодним чином не вплинуло. Перевізники все ж сподіваються, що заходи щодо припинення злочинної діяльності буде прийнято.
Прибутковість облігацій — 19% річних
ЗАТ «Енергонафтомаш» (Суми) планує в грудні розпочати розміщення трирічних облігацій на суму 0,5 млн. грн. з прибутковістю 19% річних. Доход за облігаціями номіналом 5 тис. грн., що випускається в документарній формі, планується виплачувати раз на півроку. Умовами емісії передбачено піврічну оферту. Погашення облігацій відбудеться 1 грудня 2007 року. Розміщення облігацій емітент проводитиме самостійно.
Презентація в Зальцбурзі
Як повідомили «Дню» в прес-службі Ради міністрів АРК, в австрійському місті Зальцбурзі 3—6 листопада відбудеться презентація економічного, культурного й туристичного потенціалу Автономної Республіки Крим. Вона пройде в рамках шостого засідання українсько-австрійської змішаної комісії з питань торгово-економічних зв’язків. На презентації буде представлена агропромислова продукція півострова, знамениті кримські вина, лікувальні сакскі грязі, ефірні олії, інші вироби кримських виробників, а також оздоровчі ресурси курортного Криму. Зміцнення співпраці АРК і Федеральної землі Зальцбург найбільш перспективне в рекреаційно-туристичній сфері, адже Зальцбург — найбільший європейський туристичний центр. Партнерські стосунки розвиваються і в інших напрямах: енергетика, захист довкілля, комунальне господарство, сільгосппереробка, торгівля, банківська справа, середній і малий бізнес, повідомляє Микита КАСЬЯНЕНКО , Сімферополь.
Модернізуємо китайський літак
Представники АНТК ім. Антонова на виставці в Чжухаї Airshow China 2004 обговорять з китайськими фахівцями проект модернізації літака Y-5, створеного на базі Ан-2. Про це повідомили Інтерфаксу-АВН у прес-службі АНТК. Модернізація дозволить збільшити продуктивність літака Y-5 приблизно в 1,5 раза; комерційне навантаження — в 1,2 раза; швидкість польоту — в 1,2 раза. Крім того, буде забезпечено комфортні умови екіпажу, знижено рівень шуму та вібрації, підвищено надійність та безпеку літака. Сторони розглядають можливість серійного виробництва модифікації Y-5 з турбогвинтовим двигуном.